راهنمای انتخاب دهان شویه

کلرهگزیدین

راهنمای انتخاب دهان شویه

راهنمای انتخاب دهان شویه 535 400 محصولات دهان و دندان بنسر

مسواک زدن و نخ دندان کشیدن سنگ بنای یک برنامه بهداشتی دهان و دندان است ، اما برخی افراد ترجیح می دهند این روش را با دهان شویه تکمیل کنند. اگر می خواهید دهان شویه را به برنامه روزانه خود اضافه کنید ، انتخاب یک محصول مناسب می تواند طاقت فرسا باشد. دهان شویه انواع مختلفی دارد و هرکدام تبلیغات گسترده ای از فواید آن دارند.

چه نوع دهانشویه ای را باید انتخاب کنید؟ دهان شویه چگونه کار می کند؟ این راهنما به این سوالات و موارد دیگر پاسخ خواهد داد.

 

چگونه دهان شویه را انتخاب کنیم

دهان شویه
هنگام انتخاب دهانشویه ، به نیازهای بهداشت دهان و دندان خود فکر کنید. دو یا سه دلیل اصلی خود را برای تمایل به استفاده از دهان شویه در اولویت قرار دهید و سپس به دنبال دهانشویه ای باشید که به این موارد بپردازد. به عنوان مثال ، اگر نگران لکه های سطحی روی دندان های خود هستید ،به دنبال دهانشویه ذغالی سفید کننده باشید.اگر نگرانی شما از سلامت لثه است انتخاب شما دهانشویه کامل TOTAL CARE بنسر است ، ممکن است بخواهید دهان شویه ای انتخاب کنید که باکتری های ایجاد کننده التهاب لثه را از بین ببرد.

با وجود انواع مختلف دهان شویه ، مطمئناً محصولی متناسب با نیازهای فعلی خود پیدا خواهید کرد. برای کمک به انتخاب بهترین دهانشویه ، دریغ نکنید که از دندانپزشک خود بپرسید.

 

نکاتی برای استفاده از دهان شویه

علت های سوزش دهان در دهانشویهشما در حال حاضر در مسواک زدن و استفاده از نخ دندان مسلط هستید ، اما ممکن است در مورد استفاده مناسب از دهان شویه سوالاتی داشته باشید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا از دهان شویه باید قبل یا بعد از مسواک زدن استفاده شود. انجمن دندانپزشکی آمریکا توضیح می دهد که تولید کنندگان ممکن است سفارش خاصی را برای به حداکثر رساندن اثربخشی محصول توصیه کنند ، بنابراین باید برچسب دهان شویه انتخابی خود را بررسی کنید. در مواردی که سازنده پیشنهادی ارائه نمی دهد ، بسته به نوع علاقه خود می توانید قبل یا بعد از مسواک زدن آن را بشویید.

تعداد استفاده روزانه از دهان شویه سوال دیگری است که ممکن است داشته باشید. دانشکده دندانپزشکی تافتس توضیح می دهد که این به دلیل استفاده شما از دهان شویه بستگی دارد. برای افرادی که می خواهند دندانهای خود را تمیز نگه دارند ، تاقتس توصیه می کند روزانه دو بار از دهان شویه استفاده شوند. برای افرادی که فواید فلوراید را می خواهند ، یک بار در روز کافی است.

در حالی که دهان شویه می تواند به عنوان یک برنامه خوب بهداشت دهان و دندان باشد ، اما جایگزینی برای مسواک زدن مناسب و نخ دندان نیست. حتماً دو بار در روز مسواک بزنید و یک بار در روز نخ دندان بکشید ، حتی وقتی از دهان شویه استفاده می کنید.

انتخاب دهان شویه مناسب لزوماً پیچیده نیست. وقتی به فروشگاه می روید ، نگرانی های اصلی بهداشت دهان و دندان خود را در ذهن داشته باشید و محصولی را انتخاب کنید که پاسخگوی آن نیازهای خاص باشد. اگر هنوز مطمئن نیستید که کدام دهانشویه مناسب شماست ، از دندانپزشک خود راهنمایی بخواهید.