چرا دهانشویه را به برنامه روزانه بهداشت دهان و دندان خود اضافه کنیم؟

دهانشویه بنسر

چرا دهانشویه را به برنامه روزانه بهداشت دهان و دندان خود اضافه کنیم؟

چرا دهانشویه را به برنامه روزانه بهداشت دهان و دندان خود اضافه کنیم؟ 275 183 محصولات دهان و دندان بنسر

چرا دهانشویه را به برنامه روزانه بهداشت دهان و دندان خود اضافه کنیم؟

حتی با تمرکز بیشتر بر مراقبت های بهداشت دهان و دندان ، از جمله مسواک زدن و نخ دندان کشیدن ، بیماری لثه هنوز شیوع بسیار بیشتری از آنچه انتظار می رود دارا است. در واقع ، فقط در ایالات متحده ، تقریباً 75٪ از بزرگسالان از نوعی بیماری لثه رنج می برند.

اگرچه بسیاری از بیماران برای ارتقا سلامت دهان و دندان تلاش می کنند ، اما اغلب کارهای انجام شده کاملاً با دستورالعمل های توصیه شده مراقبت از دهان مطابقت ندارند. که دستیابی به آنها در کنترل پلاک از طریق مسواک زدن و نخ دندان کشیدن به تنهایی دشوار است.

دهانشویه بنسر

از راست به چپ: عدم رعایت میزان دفعات نخ دندان کشیدن – عدم رعایت میزان زمان مسواک زدن – عدم رعایت میزان تعداد دفعات مسواک زدن

خبر خوب این است که اکثر مردم مایل به انجام کارهای بیشتری برای سلامت دهان خود هستند. یک نظرسنجی جهانی از بیش از 4000 نفر نشان داد:

دهانشویه بنسر

از راست به چپ:رغبت مردم در مشاوره گرفتن در امور پزشکی – رغب مردم در استفاده از دهان شویه – رغبت مردم در روش های جدید محافظت از دهان و دندان

چرا دهانشویه را توصیه می کنیم؟

در حالی که مسواک زدن و نخ دندان کشیدن ، برای مراقبت مناسب از دهان و دندان بسیار مهم است ، اما ممکن است به تنهایی برای کنترل پلاک کافی نباشد. باکتری در مکانهایی پنهان شده است که مسواک زدن ، و حتی نخ دندان کشیدن ، به راحتی نمی تواند به آنها برسد. در طی چند دقیقه مسواک زدن ، باکتریها در مراحل اولیه هر یک الی دو ساعت دو برابر می شوند و طی چند روز ، میکروب ها یک کلنی پیچیده را تشکیل می دهند که می تواند حاوی صدها گونه مجزا باشد.

دهان شویه ها مزایایی را فراهم می کنند که مسواک زدن و نخ دندان کشیدن از آنها بی بهره است. بسیاری از آنها با موادی طراحی شده اند که برای کاهش پلاک و التهاب لثه طراحی شده اند  و مشخص شده است که این عوامل در آزمایش های بالینی متعدد در برابر ایجاد بیوفیلم پلاک موثر هستند.

دهانشویه بنسرتکنیک های عمومی بهداشت دهان و دندان فقط بر روی دندان ها متمرکز است ، در حالی که باکتری های پلاک در بافت مخاط دهان شایع است که بیشتر سطح دهان را تشکیل می دهد در حقیقت ، از آنجا که دندان ها فقط 25٪ از سطح دهان را نشان می دهند بیوفیلم پلاک حتی پس از مسواک زدن و نخ دندان کشیدن نیز در دهان وجود دارد .به همین دلیل ، توصیه می شود یک روال بهداشت دهان و دندان که از هر زاویه ، در هر منطقه از دهان به رشد بیوفیلم پلاک حمله می کند ، باشد.

خوشبختانه دهانشویه ضد میکروبی که فقط 30 ثانیه استفاده می شود می تواند به تمام مناطق دهان برسد و به عمق درون بیوفیلم پلاک نفوذ کند و باکتری های باقیمانده را از بین ببرد. که به معنای یک روال بهداشتی مناسب دهان و دندان است که علاوه بر مسواک زدن و کشیدن نخ دندان ، شستشو را نیز در خود جای داده است ، می تواند باعث 100٪ تمیز بودن کامل دهان شود.

دهانشویه بنسر

دهانشویه کامل ضد پلاک بنسر

علاوه بر توصیه های انجمن دندانپزشکی آمریکا برای مسواک زدن و نخ دندان کشیدن ، ADA مزایای شستشو دو بار در روز با دهانشویه ضد میکروبی پذیرفته شده است.

دهانشویه کامل بنسر به دلیل داشتن پلی سوربات، ساخارین سدیم و فسفریک اسید، با هدف نفوذ در پلاک دندان به همراه کاهش سطحی دندان ها سبب کاهش پلاک دندانی و خارج شدن ذرات و باقی مانده های غذایی از لابه لای دندان ها می شود.

با تمام این شواهد ، روشن است که شستشو با دهانشویه ضد میکروبی فراتر از یک پیشنهاد است. این علاوه بر مسواک زدن و نخ دندان کشیدن در برنامه روزانه بهداشت دهان و دندان بیمار ، به مرحله سوم ضروری تبدیل شده است.

منبع مقاله به زبان انگلیسی