بهترین دهانشویه برای سلامت لثه چیست؟

بهترین دهانشویه برای سلامت لثه چیست؟

بهترین دهانشویه برای سلامت لثه چیست؟ 300 168 محصولات دهان و دندان بنسر

بهترین دهانشویه برای لثه چیست؟

مسواک زدن ، تمیز کردن بین دندان ها و معاینات منظم دندانها عادات ضروری مراقبت از دهان برای پیشگیری از بیماری لثه هستند ، اما آیا می دانستید کارهای بیشتری می توانید برای لبخند خود انجام دهید؟ شستشوی دهان با دهانشویه کامل بنسر می تواند باکتری های موجود در دهان شما را کاهش داده و دندان ها و لثه های شما را سالم نگه دارد. التهاب لثه ، مرحله اولیه بیماری لثه ،قابل درمان است. با رعایت بهداشت دهان و دندان ، می توانید التهاب لثه را پس داده و مراحل بعدی بیماری را متوقف کنید. با متخصص دندانپزشک خود درباره مکمل های روزانه مراقبت از دهان خود با دهان شویه مناسب برای محافظت از لثه در برابر میکروب صحبت کنید.

دهانشویه کامل بنسر

دهانشویه کامل بنسر

چه چیزی باعث خوب شدن ورم لثه می شود؟

پلاک دندانی (بیوفیلم) از باکتری های میکروب های موجود در دهان تشکیل شده و عامل ایجاد التهاب لثه است. این ماده چسبنده همیشه بر روی دندان ها و لثه شما ایجاد می شود. مسواک زدن روزانه و تمیز کردن بین دندان ها می تواند پلاک را از بین ببرد و از آسیب رساندن به دهان جلوگیری کند. در غیر این صورت ، باکتری های مضر می توانند به بافت لثه آسیب برسانند و باعث التهاب ، حساسیت شوند استفاده از دهانشویه های ضد عفونی کننده دهان که میکروب ها را از بین می برد نیز می تواند به محافظت از دهان شما کمک کند.

یک دهانشویه ضد عفونی کننده خوب برای مبارزه با التهاب لثه دارای خواص ضد باکتریایی عالی خواهد بود. به دنبال یک دهانشویه باشید که باکتری ها را در تماس از بین ببرد و میزان پلاک دهان شما را برای چند ساعت کاهش دهد و به طور موثری میکروب ها را از بین برده. به خاطر داشته باشید که دهان شویه لثه ممکن است حاوی فلوراید نباشد. با این حال ، بهتر است همیشه با خمیر دندان فلوراید مسواک بزنید تا از مزایای محافظت از حفره و خرابی دندان استفاده کنید.

مبارزه دهانشویه با بیماری لثه

بیماری لثه نه تنها می تواند بر لبخند شما تأثیر بگذارد ، بلکه می تواند بر سلامت کلی شما نیز تأثیر بگذارد. بیماری پیشرفته لثه می تواند منجر به از بین رفتن بافت و استخوان لثه شود. همچنین ممکن است با بیماری های جدی مانند دیابت و بیماری های قلبی عروقی مرتبط باشد.

ابزارهای زیادی برای محافظت از دهان در برابر بیماری های لثه در دسترس شما است. اما قبل از هر چیز ، شما باید یک روال خوب برای مراقبت از دهان داشته باشید که شامل دو بار مسواک زدن روزانه و تمیز کردن بین دندان ها توسط نخ دندان یک بار در روز است. حداقل هر شش ماه یکبار برای معاینه به دندانپزشک خود مراجعه کنید و در مورد استفاده از بهترین محصولات موجود برای مبارزه با التهاب لثه با آنها صحبت کنید.