آیا استفاده از دهانشویه برای بریس دندان مناسب است؟

آیا استفاده از دهانشویه برای بریس دندان مناسب است؟

آیا استفاده از دهانشویه برای بریس دندان مناسب است؟

آیا استفاده از دهانشویه برای بریس دندان مناسب است؟ 900 600 محصولات دهان و دندان بنسر

آیا استفاده از دهانشویه برای بریس دندان مناسب است؟

دهانشویه بخش مهمی از روال منظم بهداشت دهان و دندان شما است. دهانشویه یک شستشوی مایع حاوی مواد معدنی تمیز کننده و خوشبو کننده مانند فلوراید است که باعث شادابی دهان و تمیز کردن مناطق دور از دسترس دندان ها می شود.

از آنجا که بریس مناطق زیادی را برای تجمع پلاک ها و باکتری ها ایجاد می کند ، تمیز کردن کامل دندان ها هر روز بسیار مهم است. دوبار مسواک زدن در روز و نخ دندان کشیدن هر شب مهمترین بخش روال بهداشت دهان و دندان شما در حین بریس دندان است.

اما دهانشویه مکمل بسیار خوبی برای مسواک زدن و نخ دندان کشیدن است. فرم مایع مزیتی برای رسیدن به تمام قسمت های دهان شما دارد: وقتی آن را بین دندان های خود می چرخانید ، تمام سطوح را برای تمیز کردن می پوشاند

دهانشویه حاوی مواد کشنده باکتری است که پلاک و سایر تجمع باکتری ها را بین می برد. این به تمیز نگه داشتن دندان های شما کمک می کند و احتمال ایجاد لکه یا تغییر رنگ را کاهش می دهد. علاوه بر این ، دهانشویه می تواند با شستشوی باکتری ها با بوی بد دهان مبارزه کند.

دهانشویه به تنهایی نمی تواند جایگزین مسواک زدن و نخ دندان کشیدن شود. در عوض ، هر شب بعد از مسواک زدن و استفاده از نخ دندان برای بهداشت جامع دهان و دندان از آن استفاده کنید.

کدام دهانشویه برای استفاده از بریس مناسب است؟دهانشویه فلوراید بنسر

انواع مختلفی از دهانشویه ها وجود دارد که اکثر آنها با بریس ها سازگار است. شما باید به دنبال یک دهانشویه قوی با فلوراید باشید که از نظر بالینی به مبارزه با پوسیدگی دندان کمک می کند.

در حالی که متخصص ارتودنسی شما از بریس برای صاف کردن دندان های شما استفاده می کند ، شما با مراقبت از دندان های خود نقش مهمی را ایفا می کنید

مسواک زدن و نخ دندان کشیدن منظم ، با از بین بردن بقایای غذا و سایر مواد تجمع یافته هر شب ، باکتری ها و پلاک های دهان شما را آزاد نگه می دارد. این کار همچنین باعث می شود که نفس شما تازه و دندان های شما تمیز و سفید بمانند و از رنگ آمیزی و تغییر رنگ جلوگیری شود.

دهانشویه فلوراید بنسر یک افزودنی عالی ، ایمن و موثر برای روال بهداشت دهان و دندان شما است. دهانشویه بنسر حاوی فلوراید را انتخاب کنید و هر شب یکبار علاوه بر مسواک زدن و نخ دندان کشیدن را بشویید. شما بریس خود را تمیز نگه می دارید ، نفس خود را تازه نگه می دارید و لبخند شما درخشان است تا یک عمر!

منبع