فواید زغال فعال برای دندان ها و پوست شما

رغال فعال

فواید زغال فعال برای دندان ها و پوست شما

فواید زغال فعال برای دندان ها و پوست شما 750 480 محصولات دهان و دندان بنسر

فواید زغال فعال برای دندان ها و پوست شما

شاید تا به حال متوجه شده اید که بسیاری از محصولات بهداشتی و زیبایی در حال حاضر دارای ذغال هستند. از خمیر دندان ذغالی گرفته تا ماسک های زغالی ،  شما می توانید مجموعه ای از محصولات مراقبت از دندان حاوی زغال ، از جمله خمیر دندان و پودر دندان و همچنین محصولات پوستی را کشف کنید. اگر به دنبال راه های جدیدی برای حفظ سلامت دندان ها و دهان خود هستید ، محصولات دندانپزشکی ذغالی می تواند همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید. فواید زغال برای سلامتی به این معناست که برای اهداف بهداشتی و زیبایی محبوب شده است.

همچنین می توانید از استفاده از محصولات دندانپزشکی که مخصوص استفاده از محصولات زغالی طراحی شده اند ، بهره مند شوید. استفاده از مسواک مناسب ، نخ دندان و پاک کننده زبان می تواند به شما کمک کند تا از خمیر دندان ذغالی خود بیشتر استفاده کنید.

فواید ذغال برای دندان های شما چیست؟

چرا باید از زغال برای حفظ سلامت و ظاهر دندان های خود استفاده کنید؟ شاید شنیده باشید که ذغال دارای خاصیت سفید کننده دندان است. زغال فعال که از نوع زغالی است که در محصولات دندانپزشکی و زیبایی استفاده می شود ، دارای خواص ضد باکتریایی است. این می تواند با از بین بردن پلاک و لکه ها به تمیزتر نشان دادن دندان های شما کمک کند. برای از بین بردن لکه های ناشی از غذا و نوشیدنی ، مانند قهوه ، چای و شراب قرمز و همچنین سیگار کشیدن ، می توانید از خمیردندان ذغالی یا مسواک ذغالی استفاده کنید.

زغال چوب همچنین دارای مزایایی برای پوست شما است و به حذف ناخالصی ها کمک می کند و ظاهر و احساس عالی به پوست می بخشد. می توانید ماسک های صورت ، شستشوی صورت ، شامپوها ، صابون ها و سایر محصولات بهداشتی و زیبایی را پیدا کنید که برای بهبود پوست و مو طراحی شده اند. برخی از محصولات مو زغالی برای تصفیه ، کمک به از بین بردن رسوبات از سایر محصولات و افزایش حجم به موهای شما در نظر گرفته شده است.

زغال کربن اکتیو

درباره زغال فعال

زغال فعال نوع زغالی است که در محصولات دندانپزشکی و زیبایی پیدا خواهید کرد. اگرچه ذغال ممکن است شما را به فکر آجرهایی که در کباب پز خود استفاده می کنید ، بیاندازد ، اما شما نمی خواهید از این نوع ذغال روی دندان یا پوست خود استفاده کنید. زغال فعال هنگامی ایجاد می شود که ذغال با گاز گرم می شود. این باعث می شود ذغال سنگ منبسط شود تا منافذ ایجاد شود. این منافذ هستند که به حذف سموم و مواد ناخواسته از دندان ها و پوست کمک می کنند.

سالهاست که مردم از زغال برای تمیز کردن دندان ها استفاده می کنند. رومیان از زغال برای تمیز کردن دندان های خود استفاده می کردند ، و دستور قرن نوزدهم خمیر دندان حاوی پودر ذغال نیز بود. محبوبیت محصولات دندانپزشکی ذغالی در ده سال گذشته دوباره افزایش یافته است و در حال حاضر بسیار شیک هستند.

از محصولات زغال فعال برای سایر مزایای سلامتی استفاده کنیدخمیر دندان ذغالی کربن اکتیو سفید کننده

سایر محصولات زیبایی زغال فعال می تواند به شما کمک کند تا ظاهر و احساس خوبی داشته باشید. ماسک های ذغالی برای سم زدایی پوست شما طراحی شده و ناخالصی ها را از بین می برد تا پوستی تمیز و نرم به شما بدهد. زغال فعال همچنین می تواند به شما در کنترل پوست چرب با طیف وسیعی از محصولات موجود ، از جمله صابون ، پاک کننده و نوار منافذ کمک کند. می توانید از محصولات موی زغال فعال برای از بین بردن رسوبات و ناخالصی ها برای حجم بیشتر در قفل های خود استفاده کنید. حتی می توان از زغال برای تسکین گزش حشرات یا درمان بریدگی ها و کبودی های کوچک استفاده کرد.

خمیر دندان ذغالی کربن اکتیو سفید کننده بنسر به صورت علمی فرموله شده و برای مبارزه با بوی بد دهان ساخته شده است. اين محصول حاوی کربن فعال با بالاترين حد سفيد­کنندگی بوده و به عنوان تميزکننده ­ای کامل باعث حذف گسترده لکه های مواد غذایی مانند چای ، قهوه، لکه های ناشی از مصرف دخانيات و … می ­شود.