نحوه درمان خونریزی لثه

آبسه دندان

نحوه درمان خونریزی لثه

نحوه درمان خونریزی لثه 900 509 محصولات دهان و دندان بنسر

علائم و نشانه های بیماری لثه چیست؟

  • لثه های ملتهب
  • خونریزی لثه
  • عقب نشینی لثه ها
  • بوی بد دهان
  • دندانهای شل شده

اگر علائم فوق را دارید ، باید با دندانپزشک خود وقت بگیرید. در این بین ، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای مراقبت از لثه های تحریک شده خود انجام دهید.

روال بهداشت دهان و دندان خود را بهبود بخشید

بیماری لثه بیشتر به دلیل مسواک زدن نامناسب و استفاده از نخ دندان ایجاد می شود. دندان خود را حداقل دو بار در روز با استفاده از مسواک نرم یا مسواک توصیه شده توسط دندانپزشک خود مسواک کنید.

همچنین می توانید خمیر دندان و مسواک بنسر را امتحان کنید که برای جلوگیری از بیماری لثه طراحی شده اند.

خمیر دندان حاوی بره موم و عصاره های گیاهی

خمیر دندان حاوی بره موم و عصاره های گیاهی بنسر

مسواک بنسر مدل EXTRA Soft دارای برس نزم و قدرت تمیز کنندگی عمیق است که به بین دندان ها می رسد و یک پاک کننده زبان که برای از بین بردن باکتری ها به کاهش پلاک کمک می کند ، در حالی که خمیر دندان بره موم و عصاره های گیاهی بنسر حاوی عصاره های گیاهی موثر است که تمیز کردن بین دندان ها را امکان پذیر می کند همچنین حاوی  عصاره میخک است. یک ماده ضد باکتری موثر که از تجمع پلاک جلوگیری می کند.

از آنجا که غذا اغلب بین دندان ها گیر می کند ، استفاده از نخ دندان بنسر نیز حداقل یک بار در روز ضروری است. مطمئن شوید که نخ را درست بین لثه و هر دندان قرار می دهید.

از رژیم غذایی مناسب لذت ببرید

رژیم غذایی شما بیش از آنچه تصور می کنید بر سلامت لثه شما تأثیر می گذارد. غذاهای غنی از مواد مغذی مانند سبزیجات و غذاهای کامل لثه های شما را تغذیه می کنند و به آنها کمک می کند قوی و سالم بمانند.

ترک سیگار

شما  می دانید که سیگار کشیدن برای ریه های شما مضر است ، اما آیا می دانستید که برای لثه شما نیز مضر است؟ دانشمندان بر این عقیده اند که سیگار کشیدن از دریافت مواد مغذی ضروری برای لثه جلوگیری می کند و آنها را در برابر التهابی که منجر به بیماری لثه می شود آسیب پذیرتر می کند.
ما درک می کنیم که ترک آن دشوار است ، اما این یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید – از جمله لثه های شما.

بنابراین ، به آنچه مسواک شما به شما می گوید گوش دهید. در صورت مشاهده خون ، مراقبت های معمول مراقبت از دهان خود را بر عهده بگیرید و برای لبخندهای سالم تر و مطمئن تر مسواک بزنید ، نخ بکشید ، آبکشی کنید و این کار را تکرار کنید.