مسواک ذغالی چه تفاوتی با مسواک های دیگر دارد؟

مسواک ذغالی بنسر

مسواک ذغالی چه تفاوتی با مسواک های دیگر دارد؟

مسواک ذغالی چه تفاوتی با مسواک های دیگر دارد؟ 275 139 محصولات دهان و دندان بنسر

مسواک ذغالی چه تفاوتی با مسواک های دیگر دارد؟

قابل توجه ترین تفاوت بین مسواک زغالی و آنچه شما به عنوان مسواک معمولی فکر می کنید ظاهر مسواک است. برخلاف اکثر مسواک های تجاری دارای برس های نایلونی سفید یا شفاف ، مسواک های زغال تیره هستند زیرا عمداً با زغال فعال تزریق شده اند. اما فقط ظاهر آنها نیست که آنها را از سایر مسواک ها متمایز می کند. نحوه کار مسواک زغالی است.

وقتی به ذغال فکر می کنید ، ممکن است ذغال ها را در منقل کبابی در پیک نیک تابستانی تجسم کنید. اما مطمئن باشید دندان های خود را با بریکت مسواک نمی کنید. زغال فعال از طریق فرآیند متفاوتی نسبت به محصولات ذغالی کبابی ایجاد می شود.

زغال فعال را می توان از چوب ، ذغال سنگ نارس ، پوسته نارگیل و سایر منابع کربن طبیعی تهیه کرد که تا دمای بسیار بالا گرم شده اند. این زغال چوب “فعال” منجر به یک پودر مشکی خوب ، بدون بو و هزاران منافذ کوچک می شود. پودر متخلخل بسیار جاذب ، مواد میکروسکوپی مانند پلاک و باکتری ها را جذب می کند.

این موهای زغال فعال قبل از اینکه حتی خمیر دندان را روی مسواک خود فشار دهید آماده کار هستند. در مقایسه با مسواک معمولی جدید ، موهای مسواک ذغالی مزیت فوری را ارائه می دهد.

مزایای مسواک زغال فعال

خمیر دندان بنسر

اگرچه مسواک های برقی مجهز به باتری برای مدتی مسواک های دستی را تحت الشعاع خود قرار داده اند ، اما مسواک های زغال فعال اکنون مورد توجه قرار گرفته اند-و به دلایل خوبی. همانطور که گفته شد ، زغال فعال می تواند سموم را به راحتی جذب کرده و به دام بیندازد و این امر باعث شده تا در طیف وسیعی از مصارف دارویی و آرایشی مورد استفاده قرار گیرد. ما متوجه شده ایم که ممکن است عجیب به نظر برسد که دندان های خود را با یک محصول تیره تمیز کنید. به هر حال ، کل ایده این است که لبخند خود را روشن و سفید کنید. اما شگفت زده خواهید شد که ذغال سیاه چه کار می تواند بکند.

در اینجا مزایای اصلی استفاده از مسواک ذغالی ذکر شده است:

سموم را جذب می کند

زغال فعال قلیایی و مملو از یون های منفی است که در سطح میکروسکوپی برای جذب باکتری ها ، پلاک ها و میکروب های دیگر که روی مینای دندان شما جمع شده و بین دندان های شما و دیگر مناطق صعب العبور پنهان می شوند کار می کنند. این ماده سموم و مواد مضر را جذب می کند ، بنابراین هنگامی که دهان خود را مسواک می زنید و آبکشی می کنید ، مواد بد از بین می روند.

تمیز کردن عمیق تر

یک مسواک بل برس تزریق شده با ذغال می تواند باکتری های مشکل ساز بیشتری را از بین ببرد. از آنجا که زغال فعال قلیایی است ، می تواند پلاک را که اسیدی است نیز حذف کند. همچنین خطر ابتلا به مشکلات شایع دندان مانند پوسیدگی دندان و بیماری لثه را کاهش می دهد و بوی بد دهان را از بین می برد.

می تواند لکه ها را پاک کند

اگر با لکه های قهوه ، چای ، شراب یا سایر نوشیدنی های تیره روی دندان های خود مشکل دارید ، مسواک زغال می تواند به شما کمک کند.

زغال فعال همراه با از بین بردن باکتری ها و پلاک ها ، می تواند به تانن ها که ترکیبات موجود در نوشیدنی ها مانند قهوه و شراب قرمز هستند متصل شده و آنها را از بین ببرد و به شما در لبخند سفیدتر کمک کند.

مسواک بنسر داراي الياف ذغال فعال

با خاصيت آنتي باکتريال به آرامي و بدون آسيب رساندن به ميناي دندان، لکه هاي سطح دندان را از بين ميبرد و سبب سفيدتر شدن دندان ها ميشود. دسته ارگونوميک قوس دار و بدون لغزش، براي حفاظت دندان از فشار زياد، در هنگام مسواک زدن و کنترل بهتر مسواک در دست طراحي شده است. انتهاي گرد شده الياف مسواک، از آسيب به ميناي دندان و لثه جلوگيري ميکند. طراحي منحصر به فرد قوسي شکل سر مسواک از ابزار دندانپزشکان الهام گرفته شده و دسترسي آسان به دندان هاي عقبي و خلقي را امکان پذير مي نمايد.