مسواک زغالی : گزینه ای هوشمندتر و تمیزتر؟

مسواک ذغالی بنسر

مسواک زغالی : گزینه ای هوشمندتر و تمیزتر؟

مسواک زغالی : گزینه ای هوشمندتر و تمیزتر؟ 275 139 محصولات دهان و دندان بنسر

مسواک زغالی چگونه کار می کند؟

زغال فعال ماده ای است که برای درمان مسمومیت و تصفیه آب استفاده می شود. همچنین در محصولات زیبایی و بهداشتی برای مواردی مانند مراقبت از پوست یا سلامت کلیه و دستگاه گوارش یافت می شود. این به این دلیل است که زغال فعال بسیار متخلخل است و میکروب ها و سموم مضر را در سطح میکروسکوپی جذب می کند.

مسواک های ذغالی نیز برای استفاده از این اثر طراحی شده اند. موهای آنها در واقع به طور کامل از زغال ساخته نشده است ، بلکه نایلونی است که با ذغال تزریق شده است. ایده پشت این موها این است که با از بین بردن لکه ها به تدریج با مسواک زدن مداوم ، دندان های شما را سفید می کند.

مزایای مسواک زدن با مسواک زغالی؟

مزایای استفاده از مسواک ذغالی تقریباً مانند استفاده از خمیر دندان ذغالی بنسر است ، تفاوت آن در نحوه کاربرد ذغال فعال در برس های مسواک است ، مسواک ذغالی این ویژگی ها را دارد.

مسواک ذغالی بنسر

پلاک را جذب می کند 

ذغال دارای شکل طبیعی متخلخل است و هنگامی که در دهان استفاده می شود به جذب باکتری ها و مواد زائد کمک می کند تا دندان ها و لثه ها به طور موثر تمیز شوند.

زغال باکتری ها را جذب کرده و به هم متصل می کند و سطح میکروسکوپی را کاهش می دهد و از دهان در مقایسه با مسواک معمولی که فقط آن را می تراشد و پاک می کند ، کاهش می دهد.

لک دندان را کاهش می دهد/دندان ها را سفید می کند

چای ، قهوه ،  و سیگار کشیدن برخی از علل شناخته شده برای لکه شدن ، پیری یا زرد شدن دندان ها هستند.

زغال فعال در برس های مسواک تانن هایی را که به دندان شما متصل شده و باعث ایجاد لکه می شود ، جذب می کند. با از بین بردن این موارد از طریق مسواک زدن منظم ، دندانهای شما سفیدتر به نظر می رسند ، زیرا آلودگی های پیر شده و تیره تر از بین می روند.

شما می توانید با استفاده از روش طبیعی تر مسواک ذغالی ، بدون نیاز به سفید کننده یا دندانپزشکی زیبایی ، به رنگ طبیعی خود بازگردید.

مسواک ذغالی بنسر

همچنین ذغال ساینده است که به از بین بردن لکه ها از سطح دندان نیز کمک می کند.

مسواک ذغالی بنسر

مسواک ذغالی بنسر داراي الياف ذغال فعال با خاصيت آنتي باکتريال به آرامي و بدون آسيب رساندن به ميناي دندان، لکه هاي سطح دندان را از بين ميبرد و سبب سفيدتر شدن دندان ها ميشود. دسته ارگونوميک قوس دار و بدون لغزش، براي حفاظت دندان از فشار زياد، در هنگام مسواک زدن و کنترل بهتر مسواک در دست طراحي شده است. انتهاي گرد شده الياف مسواک، از آسيب به ميناي دندان و لثه جلوگيري ميکند. طراحي منحصر به فرد قوسي شکل سر مسواک از ابزار دندانپزشکان الهام گرفته شده و دسترسي آسان به دندان هاي عقبي و خلقي را امکان پذير مي نمايد.

آیا مسواک های زغالی ایمن هستند؟

مانند همیشه ، ایمنی در اولویت اول است. به طور خلاصه ، استفاده از محصولات بهداشتی با زغال بی خطر است. مردم سالهاست که از زغال در سراسر جهان به عنوان عامل سم زدایی استفاده می کنند. پزشکان از این دارو برای مقابله با انواع مختلف مسمومیت استفاده می کنند. استفاده از آن برای اهداف بهداشت دهان و دندان نیز چیز جدیدی نیست.

در حالی که تولید کنندگان در تلاش هستند تا مواد ضد میکروبی را برای افزودن به موهای مسواک برای کاهش آلودگی باکتریایی که به بیماری های دهان کمک می کند ، پیدا کنند ، خوشبختانه برخی از عادات بهداشتی مسواک خوب وجود دارد که می توان آنها را در خانه انجام داد.

در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای کنترل آلودگی باکتریایی موهای مسواک خود انجام دهید:

  • همیشه بعد از هر بار استفاده از مسواک خود را با آب گرم بشویید و آن را به صورت عمودی قرار دهید تا در هوا خشک شود.
  • هرگز مسواک خود را در ظروف بسته نپوشانید و ذخیره نکنید. این فقط باعث رشد باکتری ها می شود.
  • مسواک خود را از مسواک سایر اعضای خانواده جدا نگه دارید تا از آلودگی متقابل جلوگیری شود.
  • مسواک را تا آنجا که ممکن است از توالت و سینک ظرفشویی دور نگه دارید.
  • هرگز مسواک خود را به اشتراک نگذارید.
  • هرگز از مایکروویو یا ماشین ظرفشویی برای ضدعفونی کردن مسواک خود استفاده نکنید. اثر مسواک شما در تمیز کردن دندان ها ممکن است به دلیل آسیب وارد شده به مسواک به خطر بیفتد.
  • مسواک خود را بعد از سرماخوردگی شدید یا آنفولانزا عوض کنید.
  • مسواک را هر 6-8 هفته و/یا به محض فرسوده شدن برس های مسواک عوض کنید.
  • خیساندن مسواک در دهانشویه های ضد میکروبی دهان ، مانند شستشوی مارک Listerine ، ممکن است به کاهش سطح باکتری کمک کند. با این حال
  • ، مسواک ها نباید به مدت طولانی در شستشو خیس شوند. پس از خیساندن مسواک برای حداقل چند دقیقه یا بیشتر ، مسواک هنوز باید شستشو داده شود و اجازه داده شود در هوا خشک شود.

منبع