راهنمای انتخاب مسواک کودک

مسواک کودک بنسر

راهنمای انتخاب مسواک کودک

راهنمای انتخاب مسواک کودک 1780 1000 محصولات دهان و دندان بنسر

راهنمای انتخاب مسواک کودک

انتخاب مسواک برای فرزندتان می تواند کاری دلهره آور باشد. مسواک بچه ها بسته به نیاز و توانایی ، اندازه ها و شکل های مختلفی دارند , با رشد آنها تغییر می کند. اما با رعایت این دستورالعمل های ساده ، می توانید مسواکی را انتخاب کنید که به طور موثرتری دندان های کودک شما را تمیز کرده و آنها را از ایجاد عادات مراقبت از دندان هیجان زده کند.

در مسواک بچه ها به دنبال چه چیزی باشید

مهم نیست فرزند شما چند ساله است ، شما می خواهید مسواک او به راحتی در دهانش قرار گیرد و به راحتی در دست گرفته شود. یک مسواک با برس نرم ساخته شده از دور یا “صیقلی” انتخاب کنید-این برس دندان های بچه ها را به خوبی تمیز می کنند بدون این که روی لثه آنها خشن باشد. اطمینان حاصل کنید که مسواک بچه ها مطابق سلیقه آنها است ، بنابراین استفاده از آن هر روز و شب لذت بخش است.

مسواک مخصوص نوزادان

شما می توانید روال بهداشت دهان و دندان کودک خود را چند روز پس از تولد با پاک کردن لثه ها با یک پارچه مرطوب یا گاز بعد از تغذیه شروع کنید. پس از رویش اولین دندان ، از مسواک با سر کوچک استفاده کنید که مناسب دهان کودک شما باشد. مسواک زدن دهان نوزاد باعث می شود لثه های او تمیز بماند و به مسواک زدن روزانه دو بار در روز عادت کند.

مسواک کودک نوپا

در سن دو سالگی ، کودک نوپای شما احتمالاً می خواهد در مسواک زدن شرکت کند. مسواک های کودک نوپا دارای سرهای کوچک و دسته های بزرگ با گیره های نرم هستند که برای دستان کوچک به راحتی قابل نگه داری است.

مسواک برای سنین 5 تا 8 سال

مسواک کودک

مسواک برای بچه ها در این سن دارای دسته های باریک تری نسبت به مسواک های کودک نوپا است تا با چسبندگی بیشتر و فک های بزرگتر کودک مطابقت داشته باشد. برخی از آنها مخصوص کودکانی است که ترکیبی از دندان های شیری و دندان های بزرگسال دارند. اگرچه کودکان خردسال می توانند مهارتهای لازم برای تمیز کردن موثر دندانهای خود را توسعه دهند ، اما هنگام مسواک زدن نیاز به نظارت دارند.

مسواک برای سنین 8 سال به بالا

در سن هشت سالگی ، بچه ها می توانند خود به تنهایی مسواک بزنند. مسواک آنها شبیه محصولات بزرگسالان است اما هنوز سرهای کوچکتر و دسته های بزرگتری دارند.

مسواک کودک خود را شخصی کنید

هنگام جستجوی مسواک مناسب برای فرزند خود ، فقط به ویژگی های مناسب فکر نکنید. مسواکی که مطابق علایق منحصر به فرد فرزند شما باشد ، مسواک زدن را سرگرم کننده تر می کند و عادات مادام العمر مراقبت از دهان را تشویق می کند. با این نکات به کودک خود کمک کنید مسواک خود را دوست داشته باشد:

  • بگذارید آنها انتخاب کنند هنگامی که اندازه مناسب آنها را پیدا کردید ، گزینه ای بین قرمز یا سبز ، دزد دریایی یا شاهزاده خانم به آنها بدهید.
  • می توانید شخصی سازی مسواک آنها را پروژه بعدی کاردستی خود قرار دهید. یک مسواک معمولی و چند برچسب سرگرم کننده بخرید و اجازه دهید فرزندتان هر طور که می خواهد تزئین کند. برچسب ها می توانند یک خطر خفگی برای کودکان نوپا باشند ، بنابراین مطمئن شوید که آنها محکم چسبیده اند و مرتباً آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید شل نمی شوند.

مسواک بچه ها برای مراقبت های بهداشت دهان و دندان ضروری است ، اما تنها خرید مسواک مناسب تضمین نمی کند که آنها دندان های تمیز و سالم داشته باشند. مسواک ها باید دو بار در روز استفاده شوند ، بنابراین از این نکات برای آموزش نحوه صحیح مسواک زدن به فرزند خود استفاده کنید. هنگامی که برس ها فرسوده می شوند زمان خرید مسواک جدید فرا رسیده است.

خرید مسواک مناسب برای فرزندان شما تنها به این معنا نیست که از تمیز بودن دندان ها و لثه اطمینان حاصل کنید. این در مورد ایجاد عادات خوب بهداشت دهان و دندان است که یک عمر طول خواهد کشید. دستورالعمل های سنی روی بسته بندی را دنبال کنید و فرزندان خود را در انتخاب و شخصی سازی مسواک جدید مشارکت دهید. آنها مسواکی خواهند داشت که به خوبی با دهان آنها متناسب است ، در دست گرفتن راحت است و استفاده از آن را دوست دارند.