خواص کشمش برای دندان

خواص کشمش برای دندان

خواص کشمش برای دندان 300 300 محصولات دهان و دندان بنسر

خواص کشمش برای دندان :

خواص کشمش برای دندان

آب نبات طبیعت ، کشمش ، شیرین ، جویدنی و برای سلامت دهان و دندان شما مفید است.همانطور که توسط محققان دانشگاه شیکاگو گزارش شده است ، “ترکیبات موجود در کشمش با باکتری های دهان مقابله می کنند که باعث ایجاد حفره و بیماری لثه می شوند.”

در زیر چند دلیل وجود دارد که دندانپزشک شما ممکن است کشمش را به عنوان یک میان وعده اصلی برای بهداشت سالم دهان و دندان تبلیغ کند.

1. کشمش با نوع مناسب قندها ، عمدتا فروکتوز و گلوکز ساخته می شود. ساکارز ، که در کشمش ساده یافت نمی شود ، قندی است که به چسبیدن باکتری ها به سطح دندان کمک می کند تا باکتری ها بتوانند پلاک تولید کنند.

2. کشمش منبع مواد شیمیایی گیاهی است. مشخص شده است که مواد شیمیایی گیاهی برای سیستم ایمنی بدن ، بینایی ، پوست و استخوان مفید هستند. کشمش غنی از مواد شیمیایی شیمیایی ممکن است باکتریهای پلاک ایجاد کننده حفره را از بین ببرد

3. کشمش غنی از مواد شیمیایی باعث چسبندگی کمتر پلاک و پاک شدن آن می شود.

4. جویدن کشمش می تواند بزاق را تحریک کند که به پاکسازی کام کمک می کند.

چه کسی می دانست که چیزی به اندازه کشمش کوچک و شیرین نیز می تواند برای شما مفید باشد؟ برای سایر غذاهایی که ممکن است به بهداشت دهان کمک کند ، با دندانپزشک خود مشورت کنید.

به یاد داشته باشید که یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید ، روزانه دو بار مسواک بزنید ، حداقل روزی یک بار از نخ دندان استفاده کنید و هر سال دو بار با دندانپزشک خود مشورت کنید. جویدن مبارک!