فلوراید و دیابت

فلوراید و دیابت

فلوراید و دیابت 150 150 محصولات دهان و دندان بنسر

فلوراید و دیابت :

تمیز کردن منظم دندان ها به ویژه برای افراد دیابتی بسیار مهم است زیرا آنها اغلب از خشکی دهان یا خشکی دهان رنج می برند. خشکی مزمن دهان می تواند منجر به پوسیدگی دندان شود زیرا بزاق کافی برای شستن ذرات غذا و باکتری ها و بافر کردن اسیدی که باعث پوسیدگی می شود وجود ندارد.

آیا خشکی دهان از علائم دیابت است؟

اگر دیابت دارید و اغلب از خشکی دهان رنج می برید ، ممکن است متخصص دندانپزشکی شما یک شستشوی فلوراید را توصیه کند. اگر دیابت دارید و مستعد خشکی دهان هستید ، ممکن است بخواهید دندان های خود را با مسواک بیشتر مرتب کنید تا از شر ذرات غذا و باکتری ها خلاص شوید. و استفاده از مسواک با موی نرم را در نظر بگیرید تا از تحریک لثه جلوگیری کنید.

مراقب بیماران دیابتی

اکثر شستشوهای فلوراید دارای شیرین کننده های مصنوعی هستند که تاثیری بر قند خون ندارند ، اما توجه داشته باشید که ممکن است شستشوهایی با فلوراید حاوی قندهایی وجود داشته باشد که می تواند بر کنترل گلوکز در افراد دیابتی تأثیر بگذارد. به طور کلی ، شستشوی فلوراید ایمن است ، اما حتماً دستورالعمل ها را دنبال کنید و از بلعیدن شستشو اجتناب کنید.

دیابت و پوسیدگی دندان

روش دیگر ، درمان های حرفه ای با فلوراید ممکن است برای محافظت در برابر پوسیدگی دندان به بیماران دیابتی توصیه شود. بهترین روش برای مبتلایان به دیابت برای جلوگیری از پوسیدگی و بیماری های لثه ، پیروی از یک روال ثابت بهداشت دهان و دندان مسواک زدن دو بار در روز با خمیر دندان فلوراید بنسر و نخ دندان روزانه است.