تاثیر چای بر دندان و راههای مراقبت

تاثیر چای بر دندان و راههای مراقبت

تاثیر چای بر دندان و راههای مراقبت

تاثیر چای بر دندان و راههای مراقبت 284 177 محصولات دهان و دندان بنسر

تاثیر چای بر دندان و راههای مراقبت :

ما می دانیم که قهوه می تواند دندان را لکه دار کند ، اما آیا درباره ی چای هم صدق می کند؟ پاسخ بله است. در حقیقت ، چای به دلیل داشتن تانن بیشتر حتی ممکن است دندان های شما را لکه دار تر کند تا قهوه.

اگر نمی خواهید نوشیدن چای را کنار بگذارید ، مهم است که مراقب دندان های خود باشید تا لکه دار شدن به حداقل برسد.

لکه های ناشی از چای را کاهش دهیدتاثیر چای بر دندان و راههای مراقبت

نوشیدن چای می تواند باعث تغییر رنگ مداوم شود ، اما می توان با ایجاد عادات بهداشتی مراقبت از دهان ، تغییر رنگ را کاهش داد.

در خانه موارد ساده ای مانند مسواک زدن مرتب می تواند به شما کمک کند. مسواک زدن دو بار در روز خوب است ، اما مسواک زدن بلافاصله بعد از نوشیدن یک فنجان چای حتی بهتر است. نوشیدن آب بعد از یک فنجان چای می تواند به کاهش میزان تانن باقی مانده در دهان کمک کند.

تغییر چای سیاه به چای گیاهی یا سبز نیز می تواند باعث کاهش لک شود ، اگرچه به طور کلی مشکل را برطرف نمی کند.

برای مبارزه با لکه های بیشتر ، مسواک زدن با خميردندان ذغالی بنسر را امتحان کنید ، که می تواند دندان ها را تا سه سایه سفید کند و در عرض یک هفته شروع به نشان دادن نتایج می کند.

از لکه های موجود خلاص شوید

اکنون که می دانید چای می تواند دندان های شما را لکه دار کند ، ممکن است برای مبارزه با تغییر رنگ به فکر سفید شدن دندان باشید. این کار را می توانید در منزل با استفاده از کیت های سفید کننده دندان یا محصولی که در کنار کار معمول مسواک زدن شما انجام می شود مانند خميردندان ذغالی بنسر و دهانشویه ذغالی بنسر انجام دهید تا به کاهش بیشتر لکه ها و روشن شدن دندان کمک کند.