تاثثیر فصول بر سلامت دندان

تاثثیر فصول بر سلامت دندان

تاثثیر فصول بر سلامت دندان 150 150 محصولات دهان و دندان بنسر

بهار نزدیک است و این به معنای تغییرات قابل توجه زیادی است. اگرچه یک تغییر به طور خاص ممکن است در دهان شما اتفاق بیفتد. با تغییر دما ، بسیاری از افراد متوجه می شوند که دندان هایشان به سرما و گرما حساس شده است.

در حالی که این حساسیت به طور کلی توسط عوامل زمینه ای ایجاد می شود ، مانند مینای دندان ضعیف ، اما تغییر دمای خارجی می تواند آنها را تشدید کند. به همین دلیل ، افرادی که فضای آزاد حضور دارند ، معمولاً اولین کسانی هستند که این علائم را مشاهده می کنند.مقابله با دندان حساس بنسر

یک راه حل سریع؟ در صورت مشاهده حساسیت دندانی جدید از طریق بینی نفس بکشید. همچنین می توانید از دهانشویه و خمیردندان های حاوی فلوراید استفاده کنید که برای تأمین دندانهای حساس طراحی شده است.

در اینجا چند خطر فصلی دیگر وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید:

آلرژی

آلرژی باعث تورم سینوس ها می شود که می تواند به ریشه دندان ها فشار وارد کند. این به نوبه خود باعث درد و ناراحتی در دهان می شود. غالباً ، این درد در دندان های بالای پشت متمرکز می شود.

ساده ترین راه برای تسکین درد ، درمان آلرژی یا عفونت سینوسی ناشی از آن است. در صورت عدم موفقیت ، به دندانپزشک مراجعه کنید.

رطوبت

رطوبت می تواند تأثیر قابل توجهی بر روی دندان های شما داشته باشد ، در درجه اول به این دلیل که باعث کمبود آب بدن می شود. کمبود آب میزان بزاق دهان را کاهش می دهد ، که می تواند باعث تجمع پلاک و باکتری های دیگر شود ، که منجر به پوسیدگی دندان می شود. کاهش بزاق همچنین می تواند باعث بوی بد دهان شود و اغلب منجر به افزایش مصرف نوشیدنی های شیرین می شود.

رطوبت کم ، بدن باعث می شود بدن رطوبت را از حفره های بینی و گلو بیرون بکشد ، که منجر به رشد باکتری می شود که می تواند باعث مشکلات بهداشت دهان شود.

بهترین راه برای مقابله با مسائل مربوط به رطوبت دندان ، مراجعه منظم به دندانپزشک ، هیدراته ماندن بدن و محدود کردن مصرف نوشیدنی های شیرین مانند نوشابه و چای شیرین است.