آیا هنوز دندان های زرد سالم محسوب می شوند؟

آیا هنوز دندان های زرد سالم محسوب می شوند؟

آیا هنوز دندان های زرد سالم محسوب می شوند؟ 224 149 محصولات دهان و دندان بنسر

اگر از شما بخواهیم که به ما بگویید دندانهای سالم چه رنگی باید داشته باشند ، شرط می بندیم که بسیاری از شما یک دندان سفید مروارید را توصیف میکنید . خوب ، در واقع اوضاع کمی پیچیده تر از آن است. به خصوص در جامعه ما که لبخند براق و سفید ایده آل است ، در واقع دندان های زرد کمی بدشانسی آورده است. بیایید به واقعیت های رنگی دندان سالم آشنا بشویم

 مینا و عاج

برای درک رنگ دندان ها ، درک لایه های مختلف دندان مهم است. به لایه بیرونی دندان مینا گفته می شود. این لایه قوی یک رنگ سفید مایل به آبی دارد و همچنین کمی شفاف است. در زیر مینای دندان عاج قرار دارد. عاج یک بافت سخت با رنگ زرد طبیعی است. بنابراین هنگامی که به دندان ها نگاه می کنید ، ممکن است حالت زرد کمی به آنها وارد شود زیرا رنگ عاج از طریق لایه نیمه شفاف مینا نشان داده می شود.

وقتی زرد بد نیست

اگر دندان های شما بیشتر سفید یا زرد مایل به سفید است ، این لزوما به معنای ناسالم بودن آنها نیست. این فقط می تواند حالت طبیعی آنها باشد! بر خلاف عقیده رایج ، دندان های سفید مثل برف امر عادی نیست. کسی که دندانهایش بسیار سفید است ممکن است تحت روشهای متعدد سفید کننده دندان قرار گرفته باشد و لبخند روشن تری به آنها بخشد.

به خاطر داشته باشید که همیشه بهتر است که به پزشک  مراجعه کنید تا دندان های شما را به طور حرفه ای سفیدتر کنند نه اینکه با استفاده از داروهای خانگی در معرض خطر قرار بگیرید و یا با محصولات غیرقابل اعتماد فروشگاه خریداری کنید. با استفاده از خمیر دندان ذغالی بنسر ، مطمئن باشید که ما نه تنها به ظاهر لبخند بلکه به سلامتی آن نیز توجه می کنیم.

رنگ طبیعی دندان یا جرم دندان

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که همه دندان های زرد رنگ سالم نیستند. این کاملاً بستگی به این دارد که آن زردی از کجا ناشی می شود. رعایت بهداشت دهان و دندان ، استفاده از محصولات دخانیات ، داروهای خاص ، برخی غذاها و نوشیدنی ها و روند پیری می تواند باعث تغییر رنگ یا زردی دندان شود. اگر رنگ زرد ناشی از تجمع پلاک یا تارتار است ، ناگفته نماند که دندان های شما در شرایط خوبی نیستند.

ما می توانیم با خیال راحت لبخند شما را روشن کنیم!

اگر دندان های زرد دارید و از علت آن مطمئن نیستید ، اگر تصمیم دارید که رنگ دندان های خود را روشن کنید ، ما خوشحال خواهیم شد که خمیر دندان ذغالی بنسر را به شما معرفی کنیم. صرف تمیز کردن دندان های معمولی می تواند به شما در حفظ لبخندی سالم و زیبا کمک کند.

منبع مقاله : Are Yellow Teeth Still Considered Healthy?