پاسخ به سوالات رایج در مورد بوی بد دهان

دلایل و درمان بوی بد دهان حتی پس از مسواک زدن

پاسخ به سوالات رایج در مورد بوی بد دهان

پاسخ به سوالات رایج در مورد بوی بد دهان 641 446 محصولات دهان و دندان بنسر

هیچ کس نمی خواهد از بوی بد دهان رنج ببرد این ما را ناراحت می کند و می تواند حضور در موقعیت های اجتماعی را برای ما سخت کند. اما این یک مسئله رایج است و به طور کلی مدیریت آن آسان است. ما می دانیم که اطلاعات غلط زیادی در مورد بوی بد دهان وجود دارد ، بنابراین بیایید قبل از شروع به مقابله با این مشکل ، حقایق را مستقیماً بدست آوریم.

بوی بد دهان ناشی از غذاهایی است که می خوریم

بله و خیر. وقتی از غذای تهیه شده با سیر یا پیاز استفاده می کنید ، این اثر موقتی است. از طرف دیگر بوی بد دهان با سطوح بالای ترکیبات فرار گوگرد ، ناشی از باکتری های بی هوازی که در نتیجه عدم رعایت بهداشت دهان و دندان در پشت زبان ایجاد می شوند ، مرتبط است.

من می توانم به تنهایی بگویم که بوی بد دهان دارم؟

با بستن دستان خود بین دهان و بینی نمی توانید بوی بد دهان خود را تشخیص دهید. بوی بد از پشت دهان سرچشمه می گیرد و تنها زمانی که صحبت می کنید به جلو و خارج از دهان شما دفع می شود. اگر نگران هستید که بوی بد دهان دارید ، از یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده بخواهید تا آن را برای شما آزمایش کند.

مشکلات گوارشی

نه همیشه. گاهی اوقات می تواند نشانه ای از مشکلات گوارشی باشد. اما مطالعات نشان می دهد که 85 درصد از مشکلات بوی بد دهان از پشت دهان شروع می شود ، جایی که باکتری های تولید کننده گوگرد در زیر زبان پنهان می شوند. به همین دلیل است که تمیز کردن زبان با یک مسواک زبان شور برای داشتن تنفس تازه ضروری است.

من مسواک می زنم ، بنابراین نمی توانم بوی بد دهان داشته باشمدهانشویه فلوراید بنسر

مسواک زدن به تنهایی تمام باکتری ها را از بین نمی برد. ذرات نامرئی غذا و باکتری های بیشتر در زیر لایه نازکی از مخاط در زبان پنهان می شوند ، بنابراین مطمئن شوید که از دهانشویه فلوراید بنسر استفاده می کنید. و طبق معمول نخ دندان کشیدن و شستشو را فراموش نکنید.

آیا می توانم دهانشویه را برای کنترل بوی بد دهان استفاده کنم؟

استفاده سریع از دهانشویه به طور موقت و مصرف روزانه مشکل را برطرف می کند. برای تنظیم باکتری های دهان به مسواک زدن با خمیر دندان کامل بنسر به ضورت منظم ، تمیز کردن زبان ، نخ دندان و شستشو پایبند باشید. اگر فکر می کنید بوی بد دهان مزمن دارید ، باید با پزشک خود صحبت کنید زیرا ممکن است نشانه ای از یک بیماری باشد. اما نگران نباشید ، مزمن یا کوتاه مدت ، بوی بد دهان به راحتی با کمی مراقبت روزانه کنترل می شود.