مواد تشکیل دهنده خمیر دندان حساس

خمیر دندان حساس بنسر

مواد تشکیل دهنده خمیر دندان حساس

مواد تشکیل دهنده خمیر دندان حساس 660 370 محصولات دهان و دندان بنسر

مواد تشکیل دهنده خمیر دندان حساس

خمیر دندان به پاکسازی دندان ها و تازه نگه داشتن نفس کمک می کند. انواع مختلفی از خمیردندان ها برای اهداف مختلف و خاص وجود دارد ، این خمیر دندان ها ممکن است نیازهای کودک خردسال یا دندان های حساس را برآورده کنند. در اینجا نگاهی دقیق تر به مواد موجود در خمیردندان ها و نحوه کار آنها وجود دارد.

مواد اولیه خمیر دندان

خمیر دندان از دو نوع ماده فعال و غیر فعال ساخته شده است. مواد موثره موادی هستند که اثر درمانی داشته باشند یا خمیردندان را “موثرتر” سازند. مواد غیرفعال طعم یا سهولت استفاده از خمیر دندان را بهبود می بخشد. مواد غیرفعال معمول شامل مواد طعم دهنده و غلیظ کننده ، مواد ساینده و مواد شوینده است.

خمیر دندان حساس

مواد تشکیل دهنده خاصی برای دندان های حساس

در حالی که اکثر خمیر دندان ها دارای ترکیبات اساسی مشابه هستند ، برخی از آنها دارای یک ماده فعال اضافی برای درمان مشکلات خاص مانند دندان های حساس هستند. اگر از دندان های حساس رنج می برید ، در اینجا دو ماده لازم برای جستجوی شما وجود دارد:

1. نیترات پتاسیم: یون های پتاسیم به شما کمک می کند اعصاب موجود در دندان شما از ارسال سیگنال هایی به مغز شما که توسط برخی محرک ها ایجاد می شوند ، مانند احساس گرما و سرما ، جلوگیری کند. نیترات پتاسیم به عنوان ماده ای “آرام کننده اعصاب” شناخته می شود.

2. فلوراید استنوس: فلوراید استنوس با مینای دندان شما واکنش می دهد و یک لایه ترمیم کننده یا مقاوم بر روی مناطق آسیب پذیر دندان شما ایجاد می کند. این لایه محافظ به محافظت در برابر احساسات تیز کوتاه ناشی از حساسیت کمک می کند.

اگر از دندان های حساس رنج می برید ، مراجعه به دندانپزشک خود را در نظر بگیرید. وی می تواند به شما کمک کند تا دلایل اساسی ایجاد ناراحتی در دندان های شما را شناسایی کرده و خمیر دندان مخصوص دندان های حساس را که بهترین گزینه برای شماست توصیه کند.

منبع مقاله