خواص عسل برای دندان

عسل

خواص عسل برای دندان

خواص عسل برای دندان 224 146 محصولات دهان و دندان بنسر

خواص عسل برای دندان :

پوسیدگی دندان یکی از شایع ترین ، واگیر دارترین و بیماری های عفونی قابل حل در انسان است آنها همچنان یک مشکل مداوم و مهم بهداشت دهان و دندان در جهان به ویژه در کشورهای در حال توسعه هستند. آنها 90٪ از جوانان در ایالات متحده را تحت تأثیر قرار می دهند.  تقریباً 43٪ از کودکان 5 ساله در انگلیس و 61٪ در ایرلند شمالی در سال 2003 پوسیدگی دندان دچار شده اند.

فعالیت باکتریایی بر روی کربوهیدراتهای غذایی قابل تخمیر منجر به تولید اسیدها ، نفوذ به دندانها ، از بین بردن مواد معدنی و در نهایت ایجاد پوسیدگی دندان می شود. ، و ژنتیک برخی از عوامل مختلفی است که ممکن است بر پیشرفت پوسیدگی دندان تأثیر بگذارد.

از زمان های بسیار قدیم عسل به عنوان دارو استفاده می شده است. و درد ، و باعث کاهش ادم و ترشح می شود. علاوه بر این ، عسل با تحریک رگ زایی دارای خواص درمانی است. عسل می تواند برای درمان پریودنتال ، پیشگیری از عفونت در زخم ها پس از استخراج یا جراحی دهان ، فرسایش مخاط ، استوماتیت ناشی از رادیوتراپی و زخم های دهان بدون واکنش های جانبی مفید باشد.

از عسل می توان برای درمان بیماری های لثه استفاده کرد

عسل در درمان بیماری های لثه از جمله التهاب لثه ، خونریزی و عقب رفتن لثه مفید است. التهاب لثه یک اپیدمی واقعی است. 95٪ بزرگسالان حداقل یک بار در زندگی خود از نوعی بیماری پریودنتال رنج می برند. اگر شدید شود دندان های شما از جای خود شروع به حرکت می کنند. التهاب ناشی از ساکن شدن باکتری در حفره دهان است ، بنابراین بهترین راه برای جلوگیری از التهاب لثه ، بیرون انداختن باکتری ها است

عسل را با آب مخلوط کنید و آنزیمی در عسل به نام گلوکز اکسیداز باعث تولید پراکسید هیدروژن (ضد عفونی کننده) می شود. تولید پراکسید هیدروژن دلیل اصلی فعالیت ضد میکروبی آن است. مبارزه با باکتری ها ، عسل میزان اسید تولید شده را کاهش می دهد. سپس باکتری ها دیگر نمی توانند دکستران ، جز پلاک های دندانی تولید کنند.

عسل می تواند از پوسیدگی دندان جلوگیری کند

دکستران یک پلی ساکارید است که باکتری ها برای اتصال به دندان ها تولید می کنند. تحقیقات دانشگاه وایکاتو نیوزیلند نشان داده که انواع خاصی از عسل به دلیل قدرت ضد میکروبی در جلوگیری از حفره ها مفید است. می توانید عسل را مستقیماً در محل التهاب یا عفونت دهان قرار دهید. خواص ضد باکتریایی عسل در تخلیه باکتری های بد تأثیرگذار است.

مهم است که از کدام عسل استفاده می کنید

تمام تحقیقات در مورد خواص شگفت انگیز عسل هشدار می دهد که همه ی عسل ها برابر نیستند. بیشتر عسل فروخته شده در ایالات متحده فرآوری یا تصفیه شده است ، به این معنی که مانند هر غذای فرآوری شده ، می تواند باعث پیشرفت بیماری شده و به سلامتی شما آسیب برساند. بنابراین ، برای شما مهم است که بتوانید تشخیص دهید کدام یک سالم است ، و کدام یک سالم نیست.

خمیر دندان حاوی بره موم و عصاره های گیاهی

خمیر دندان حاوی بره موم و عصاره های گیاهی بنسر

نکته 1: از عسلی که می گوید فوق العاده تصفیه شده است دوری کنید. وقتی عسل فوق العاده تصفیه می شود ، نمی توان دانست که این گرده از کجاست. اگر نمی دانید که گرده از کجاست ، برای هر شرکتی آسان است که عسل را دستکاری کند. همچنین غیر معمول نیست که عسل از کشور دیگری به ایالات متحده قاچاق می شود. اگر چنین باشد ، شما نمی دانید که واقعاً در آن عسل چیست و راهی ندارید که بدانید با شربت ذرت رقیق نشده است … یا خیلی بدتر. شناخته شده است که عسل از چین دارای آنتی بیوتیک غیرقانونی و آثار فلزات سنگین است.

نکته 2: بدانید که عسل شما از کجا آمده است. خرید محلی معمولاً از ایمن بودن عسل اطمینان حاصل می کند زیرا کشاورزان محلی آن را تغییر نمی دهند. عسلی که برای فروش مستقیم در شیشه قرار داده می شود بهترین مزایای سلامتی را دارد زیرا همه اجزای آن سالم هستند. همچنین می توانید برای عسل مانوکا از نیوزیلند که عسل برتر و فواید باورنکردنی است ، هزینه بیشتری پرداخت کنید. FDA حتی آن را برای استفاده در ترمیم سوختگی تأیید کرده است.

خمیر دندان بره موم  بنسر حاوی عصاره های گیاهی  است و به منظور حفظ بهداشت دندان و لثه فرموله شده است .این خمیردندان حاوی عصاره های پروپولیس ( بره موم ) ،مورد، میخک، شیرین بیان و رزماری می باشد که دارای درصد خلوص بالایی می باشند.

این خمیردندان دارای خواص ضد ویروس، ضد قارج و ضد باکتری می باشد.همچنین به دلیل داشتن عصاره میخک برای دندان های حساس نیز موثر است .عصاره میخک علاوه بر خاصیت ضد التهابی، به عنوان یک ضد میکروب عمل می کندکه خود به افزایش مقاومت بدن در برابر عفونت‌ها کمک می کند.