آیا خمیر دندان برای از بین بردن برچسب های پوستی موثر است؟

آیا خمیر دندان برای از بین بردن برچسب های پوستی موثر است؟

آیا خمیر دندان برای از بین بردن برچسب های پوستی موثر است؟ 150 150 محصولات دهان و دندان بنسر

آیا خمیر دندان برای از بین بردن برچسب های پوستی موثر است؟

برچسب های پوستی یا آکروکردن ضایعات غیر سرطانی هستند که می توانند در چین هایی از پوست مانند زیر بغل ، ناحیه کشاله ران یا گردن رشد کنند.

آنها معمولاً از ترکیبی از سلولهای پوستی ، فیبرهای کلاژن ، سلول های عصبی ، چربی و رگ های خونی تشکیل شده اند. آنها اغلب توسط یک استوانه نازک به نام ساقه به پوست شما متصل می شوند.

برچسب های پوست می توانند به رنگ پوست شما باشند ، یا می توانند به رنگ قرمز باشند. گاهی اوقات آنها به یک شکل مانند فلپ تبدیل می شوند – از این رو نامگذاری شده است.برچسب های پوستی

آنها  معمولاً پس از 40 سالگی ایجاد می شوند. در موارد نادر ، برچسب های پوستی می توانند به صورت حلقه ای در اطراف گردن ایجاد شوند.

چاقی ، دیابت ، سندرم متابولیک و ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) همه با احتمال بالاتر تشکیل برچسب پوستی در ارتباط هستند.

برچسب های پوستی سرطانی نیستند. آنها خطری برای سلامتی ندارند و نیازی به حذف پزشکی نیست. هنوز هم ، بسیاری از مردم نوع ظاهر و احساس برچسب های پوست را دوست ندارند و در نتیجه ، می خواهند از بین بروند.

درمان های خانگی محبوب
اگر از برداشتن برچسب پوست در خانه احساس راحتی می کنید ، برخی شواهد حکایت از اثبات این مواد وجود دارد:

  • روغن درخت چای
  • سرکه سیب
  • سیر

استفاده از این مواد بر روی برچسب پوست یک یا دو بار در روز ممکن است باعث ریزش برچسب پوست در طی یک هفته یا کمتر شود.

شما باید در حین انجام این ناحیه را با باند بپوشانید – و به شما هشدار داده می شود ، حل کردن برچسب پوست ممکن است دردناک باشد.

لازم به ذکر است که هیچ مدرک پزشکی یا علمی برای پشتیبانی از این روش ها برای از بین بردن برچسب های پوستی وجود ندارد.

آیا پاک کردن آنها با خمیر دندان بی خطر است؟

مردم از خمیر دندان برای انواع مختلف مرتبط با سلامتی ، از جمع شدن جوش ها گرفته تا درمان گزش ها استفاده می کنند. با این حال هیچ مدرک علمی وجود ندارد که خمیردندان به طور موثر یا ایمن برچسب های پوست را از بین ببرد.

آکادمی پوست آمریکا توصیه می کند برای از بین بردن برچسب پوست با یک پزشک مشورت کنید. بزرگترین مزیت مراجعه به پزشک بررسی ضایعه است ، فقط مطمئن شوید که نوعی سرطان پوست نیست.

اگرچه قطعاً استفاده از داروهای خانگی یا محصولات و دستگاه های بدون نسخه برای از بین بردن برچسب های پوستی امکان پذیر است ، حذف در خانه خطرات زیادی را به همراه دارد. اگر روش های از بین بردن پوست طبق برنامه پیش نرود ، عفونت ، زخم و خونریزی بیش از حد ممکن است اتفاق بیفتد.

و اگر برچسب پوست شما در مفصل یا نزدیک آن باشد ، جای زخم می تواند بر تحرک شما تأثیر بگذارد. اگرچه خطر کم است ، شما همچنین می توانید به یک عصب در این روند آسیب برسانید ، که منجر به درد طولانی مدت می شود.

درمان های داخل مطب برای از بین بردن برچسب های پوستی

در اینجا برخی از متداول ترین درمان هایی که در طول مراجعه به مطب انجام می شود وجود دارد:

لیزر درمانی این روش درمانی شامل استفاده از یک پرتوی نازک از نور برای کوتر کردن پایه برچسب پوست است. پزشک شما احتمالاً یک بی حس کننده موضعی یا آمپول به شما تزریق می کند تا روش کار را احساس نکنید.
سرما درمانی در این روش ، پزشک از یک جت باریک ازت مایع یا یک ماده خنک کننده دیگر برای مسدود کردن برچسب پوست شما استفاده می کند. بسته به اندازه برچسب پوست ، ممکن است به هیچ ماده بیهوشی قبل از سرما درمانی نیاز نداشته باشید.
تراشیدن. از این روش می توان برای قطع سریع برچسب های پوستی کوچکتر استفاده کرد. باز هم ، ممکن است داروهای بیهوشی برای برچسب های کوچکتر لازم باشد یا نباشد.
در بیشتر موارد ، هر زخمی که روی پوست باقی مانده باشد به خودی خود بهبود می یابد ، اگرچه احتمال کمی وجود دارد که رنگ پوست شما در نزدیکی محل تغییر کند.