آیا استفاده از آب گرم یا سرد برای مسواک زدن بهتر است؟

بهترین دمای آب برای مسواک زدن

آیا استفاده از آب گرم یا سرد برای مسواک زدن بهتر است؟

آیا استفاده از آب گرم یا سرد برای مسواک زدن بهتر است؟ 750 422 محصولات دهان و دندان بنسر

آیا استفاده از آب گرم یا سرد برای مسواک زدن بهتر است؟ :

همه افراد به عنوان بخشی از روال عادی مراقبت از دهان و دندان مسواک می زنند. با این حال ، مردم تمایل دارند از آب خنک شیر بر روی برس خود استفاده کنند. از آنجا که آب گرم با تمیز کردن عمیق همراه است ، لازم است بررسی کنیم که آیا استفاده از آب سرد یا گرم در طول این کار برای سلامت دندان بهتر است؟

به گفته متخصصان دندانپزشکی ، بیشتر افراد از روی عادت با آب سرد مسواک می زنند. بسیاری از افراد احساس خنکی می کنند و طراوت بخش است ، اما استفاده از آن برای اهداف بهداشت دهان و دندان هیچ مزیتی ندارد. این یک باور عمومی است که آب گرم باعث شل شدن کثیفی و تمیزتر شدن وسایل می شود.

به عنوان مثال ، ممکن است از آب گرم برای از بین بردن چربی ظروف و لکه های لباس استفاده کنید. با این حال ، این در مورد دندان های شما صدق نمی کند. برای دیدن تأثیرات عمده ، باید از آب جوش استفاده کنید که برای گرم نگه داشتن در دهان خیلی گرم است. از آنجا که خمیر دندان حاوی پاک کننده است ، آب مورد استفاده اهمیتی ندارد.

طبق نظر انجمن دندانپزشکان آمریکا ، مسواک زدن با خمیر دندانهای حاوی فلوراید ، کلید سلامت دهان و دندان است. از آنجا که دهان شما حاوی انواع مختلفی از باکتری است . فلوراید باعث ترمیم مجدد دندان ها و از بین بردن پلاک و لایه باکتری ها می شود.

آب قسمت مهمی از فرایند مسواک زدن دندان نیست. استفاده بیش از حد می تواند کار خیر را خنثی کند. مقدار زیادی آب خمیر دندان را رقیق کرده و آن را بشویید. برای مفید بودن ، فلوراید باید روی دندانهای شما باقی بماند تا باکتری ها نتوانند به اسیدهای آسیب رسان تبدیل شوند.

یک دلیل که ممکن است بخواهید استفاده از آب گرمتر را در نظر بگیرید این است که دندان های حساس شما آسیب نبینند. آب سرد می تواند باعث درد شود ، که ممکن است از مسواک زدن صحیح شما جلوگیری کند. با این حال ، تنها چیزی که دندان ها را تمیز نگه می دارد حرکت برس است.

وقتی مسواک می زنید ، دمای آب معنی ندارد. مهمترین چیز استفاده از تکنیک صحیح است. اگر درباره روش مناسب مسواک زدن و نخ دندان کشیدن مطمئن نیستید ، باید با ارائه دهنده خدمات مراقبت از دندان خود مشورت کنید.