درباره ما

بنسر، خلاق و در راستای توسعه و تولیدات

در اواخر سال 95 نیازی را تحت عنوان کسب اطلاعات خریداران و فروشندگان عمده در ایران و برخی کشورهای خاورمیانه احساس کردیم. ولی تقریبا هیچ بستر مناسب داخلی وجود نداشت. در نتیجه به این فکر افتادیم که برای اولین بار در ایران سرویسی را به منظور تسهیل ورود تولیدکنندگان ایرانی به بازار جهانی فراهم کنیم. بدین منظور مقدمات کار در اردیبهشت ماه 95 شروع شد و به لطف الهی توانستیم برند بنسر را در ایران رونمایی کنیم. سایت بنسر خدمات و ابزارهای موردنیاز برای معرفی محصولات در سطح کشور را در اختیار تامین کنندگان قرار می دهد و به کشف خریداران عمده می پردازد. با شروع فعالیت مان به سرعت توانستیم مورد توجه تولیدکنندگان و نهادهای دولتی و سازمان ها قرار بگیریم.

اصول و ارزش های سازمانی مابنسر

ما افراد متخصص را گرد هم آوردیم تا بر پایه اصول چهارگانه رشد، مشتری محوری، کار تیمی و به کارگیری فناوری های روز دنیا به تعهد خود عمل کرده و گامی در جهت توسعه کسب و کار برداریم. با باور این ارزش های سازمانی در جهت موفقیت قدم برمیداریم و برای ماندن در این مسیر و پیشتاز بودن در صنعت و تجارت الکترونیک به ارزش هایمان پایبندیم.

ما با حمایت از تولید ملی، توجه به نخبگان و استفاده از فناوری های نوین، حامی اقتصاد مقاومتی هستیم.

بومی سازی نوآوری های مطرح دنیا: تلاش برای ایجاد سامانه ای بومی و مطابق با استانداردهای جهانی

معرفی توانمندی های ایران به دنیا: شناساندن توان علمی نخبگان و فعالان تولید کشور عزیزمان به دنیا

توسعه بازارهای داخلی و رونق اقتصاد: معرفی بهتر و بیشتر محصولات و خدمات ایرانی به بازارهای داخل و خارج کشور، افزایش و بهینه سازی تقاضاهای خرید و در نتیجه توسعه بازار

چشم اندازهای پیش روی ما

به عنوان اولین برند( Bencer ) ایرانی، با هزاران بازدید روزانه و سابقه ای قابل قبول در این حوزه، تلاش داریم تا در آینده ای نه چندان دور به این جایگاه برسیم:

– برندهای شناخته شده در سطح جهانی

– خلاقيت، نوآوری و کارآفرينی و ارايه محصولات و خدمات متمايز با بهترين کيفيت و مناسب‌ترين قيمت برای تبديل شدن به تحسين برانگيزترين شرکت ايرانی

– اشتغال‌زایی پایا و پویا

– شتاب دهنده ی تولید و اشتغال در کشور

– برترین توسعه دهنده دانش صادراتی برای فعالان تولید کشور

ما باور داریم که برای توسعه بازارهای داخلی و خارجی و به ویژه صادرات تولیدات ایرانی، در گام اول نیاز به ایجاد مرجعی جامع از توانمندی های کشور در حوزه های مختلف تولید و خدمات داشته و سپس باید این توانمندی ها را به دنیا عرضه کرد.