مسواک ذغالی

مسواک ذغالی بنسر

مسواک ذغالی

مسواک ذغالی 275 139 محصولات دهان و دندان بنسر

مسواک ذغالی نه تنها دندان های شما را سفید می کند بلکه باکتری ها و نفس کهنه را نیز از بین می برد ، چیزی که یک مسواک معمولی ممکن است آن را انجام ندهد. طبق مطالعات اخیر نشان می دهد که مسواک زغال ممکن است موثرتر از مسواک های معمولی باشدمسواک ذغالی بنسر

مسواک زغال چیست؟
مسواک ذغالی معمولاً از برس هایی ساخته می شود که با زغال فعال تزریق شده است. زغال فعال از زغال پوسته نارگیل ، هسته ی زیتون و سایر مواد ساخته شده است که پس از اکسید شدن دوباره گرم شده و فعال می شوند.

زغال فعال چگونه کار می کند؟
از آنجایی که ذغال از قبل در داخل برس ها ساخته شده است ، تمیز کردن دندانها موثر تر می شود زیرا ذغال باکتریها را جذب کرده و در سطح میکروسکوپی به هم متصل می کند. همین خاصیت جذب کربن باعث حذف پلاک و تانن می شود که دندان ها را لکه دار می کند.

 

مسواک ذغالی بنسر بنسرداراي الياف ذغال فعال با خاصيت آنتي باکتريال به آرامي و بدون آسيب رساندن به ميناي دندان،لکه هاي سطح دندان را از بين ميبرد و سبب سفيدتر شدن دندان ها ميشود.دسته ارگونوميک قوس دار و بدون لغزش، براي حفاظت دندان از فشار زياد، در هنگام مسواک زدن و کنترل بهتر مسواک در دست طراحي شده است.انتهاي گرد شده الياف مسواک، از آسيب به ميناي دندان و لثه جلوگيري ميکند.