مزایای استفاده از خمیردندان ذغالی فعال

مزایای استفاده از خمیردندان ذغالی فعال

مزایای استفاده از خمیردندان ذغالی فعال 150 150 محصولات دهان و دندان بنسر

مزایای استفاده از خمیردندان ذغالی فعال:

خمیر دندان ذغالی

ذغال فعال یک پودر سیاه ریز است که از انواع مواد طبیعی مانند ذغال سنگ ، چوب های آهسته سوزانده شده ، پوسته های نارگیل ، هسته  زیتون و ذغال سنگ نارس ساخته شده است. پودر هنگام اکسید شدن در زیر گرمای شدید فعال می شود. از نظر تاریخی ، از ذغال چوب برای تصفیه آب و دفع سموم از روده پس از مصرف بیش از حد دارو یا دارو استفاده می شده است.

امروزه افزودن ذغال چوب به محصولات بهداشتی دهان . برس مسواک آغشته به ذغال و نخ دندان و خمیردندان ذغالی فعال ، پودرهای دندان و دهان شویه متداول است.

فواید بهداشت دهان و دندان با استفاده ازذغال فعال در صورت استفاده همراه با عادات منظم بهداشت دهان و دندان ، مانند مسواک زدن و نخ دندان کشیدن به طور منظم ، آشکار است. بنابراین ، اگر از خود می پرسید که آیا واقعا تاثیر گذار است؟ ، بله ، جواب این است. جوانب مثبت این موارد عبارتند از:

 

  • آنها لکه های خاصی از سطح دندان را تمیز می کنند: به دلیل خاصیت سایشی ، ذغال فعال می تواند لکه های لایه اول دندان ، مینا را از بین ببرد.
  • ارزان است: شما می توانید یک خمیر دندان با ذغال فعال خریداری کنید یا ذغال را به طور مستقیم با خمیر دندان معمولی خود مخلوط کنید. هرکدام را که ترجیح می دهید هزینه آن نسبت به درمان سفید کننده دندان کمتر است.
  • این ماده به کاهش هالیتوز مزمن (بوی بد دهان) و کاهش سموم دهان کمک می کند.
  • دندانها را ساییده و صیقل می دهد: به دلیل خاصیت سایشی آن ، می توان با مسواک زدن مکرر ، ناهمواری قسمت خارجی دندان را صاف کرد.