3 فایده نخ دندان کشیدن که همه باید بدانند

3 فایده نخ دندان کشیدن که همه باید بدانند

3 فایده نخ دندان کشیدن که همه باید بدانند

3 فایده نخ دندان کشیدن که همه باید بدانند 275 183 محصولات دهان و دندان بنسر

با افزودن نخ دندان به روال روزانه دندانپزشکی ، می توانید لبخندی تمیز و سالم داشته باشید. بسیاری از مردم فراموش می کنند که نخ دندان بکشند یا آن را در لیست اولویت های خود قرار دهند زیرا نمی دانند اهمیت آن چقدر است یا مطمئن نیستند که چگونه این کار را به درستی انجام دهند. اما استفاده از نخ دندان هر روز به تمیز کردن فاصله بین دندان ها کمک می کند تا احتمال عفونت لثه کمتر شود. و با بهبود سلامت دندان ها ، می توانید از هزینه های هنگفتی که با روش های گران قیمت دندانپزشکی همراه است اجتناب کنید.

نخ دندان بنسر

نخ دندان چیست؟

نخ دندان وسیله ای است که باید روزانه برای از بین بردن غذا و تجمع باکتری بین دندان های خود استفاده کنید. نخ دندان ، معمولاً از پلاستیک یا نایلون ساخته می شود ، یک نخ نازک است که بین دندان های خود قرار می دهید و آن را می کشید تا فاصله ها پاک شود. هنگام کشیدن نخ ، باید مواد غذایی و بقایای آن را بردارید.

چرا نخ دندان مهم است؟

1. جلوگیری از پوسیدگی دندان

ما می دانیم که مسواک زدن دندان ها باعث از بین رفتن کامل پلاک نمی شود. دسترسی به نقاطی بین دندان ها با مسواک دشوار است. اگر پلاک به مدت طولانی نادیده گرفته شود ، می تواند منجر به التهاب لثه شود و در نهایت باعث پوسیدگی دندان شود.

2. خطر بیماری لثه را کاهش می دهد

اگر بیماری لثه دارید ، تنها نیستید. خطر بیماری های لثه می تواند با افزایش سن ایجاد شود ، اما افراد هنوز می توانند در سنین پایین به این بیماری مبتلا شوند – به خصوص اگر از دندان های خود مراقبت نکنند. خطر از دست دادن دندان ها یا تسلیم شدن در برابر سایر مشکلات سلامتی را نداشته باشید! در عوض ، دوبار در روز بشویید و یکبار در روز نخ دندان بکشید تا به سلامت دندان ها و لثه ها کمک کنید.

3. لثه های شما را از بین می برد

اکثر مردم نخ دندان نمی کشند زیرا از لثه هایشان خونریزی می شود. اما این برعکس کاری است که آنها باید انجام دهند. با مسواک زدن و نخ دندان کشیدن روزانه می توانید سلامت لثه های خونریزی شده خود را در چند هفته بهبود بخشید. اگر هنوز مشکل همچنان وجود دارد ، لطفاً به دندانپزشک خود مراجعه کنید زیرا او می تواند بررسی کند که آیا شما به درستی از نخ دندان استفاده می کنید و آیا بیماری لثه دارید یا خیر.

بنسر با سابقه‌ی درخشان در تولید نخ دندان به یکی از بهترین تولیدکنندگان نخ دندان در ایران و خاورمیانه مبدل شده است. نخ دندان‌های تولید این کارخانه با استفاده از موم طبیعی زنبور عسل و بدون کمترین استفاده از پارافین تولید می‌شوند. در نظر داشته باشید که نخ‌های دندان پارافینی سفید رنگ‌تر هستند و  برای دندان آسیب‌های جدی به همراه دارند.

نخ دندان بنسر با تکیه بر دانش بومی و تخصص نیروی انسانی داخلی و به دنبال استفاده از بهترین متدهای تولید نخ دندان با کیفیت بسیار بالا و بدون عوارض جانبی برای دندان و در راستای ارزش گذرای به مصرف کننده ایرانی تولید می‌شود.

منبع مقاله