فواید عسل برای دندان

عسل

فواید عسل برای دندان

فواید عسل برای دندان 224 146 محصولات دهان و دندان بنسر

فواید سلامتی عسل بسیار زیاد است و بسیار فراتر از محدوده بهداشت دندان است. در اینجا فقط چند مورد ذکر شده است:

هنگامی که عسل را با آب گرم مصرف می کنید به هضم چربی در بدن کمک می کند.

عسل دارای فواید معدنی و ویتامینی مانند ویتامین C ، آهن و کلسیم است.

حتی نشان داده شده است که عسل باعث بهبود انرژی در ورزشکاران می شود به این دلیل که به حفظ سطح قند خون کمک می کند ، به بهبودی عضلات کمک می کند و به تنظیم انسولین کمک می کند.

ما بعنوان دندانپزشک ، به دلیل توانایی شگفت انگیز آن در درمان بیماری لثه و جلوگیری از پوسیدگی دندان ، سریعاً عسل طبیعی و ارگانیک را به بیماران توصیه کرده ایم که هر دو مربوط به خواص ضد باکتری و ضد عفونی کنندگی آن است

از عسل می توان برای درمان بیماری های لثه استفاده کرد.

عسل در درمان بیماری های لثه از جمله التهاب لثه ، خونریزی و عقب رفتن لثه مفید بوده است. التهاب لثه یک اپیدمی واقعی است. 95٪ بزرگسالان حداقل یک بار در زندگی خود از نوعی بیماری پریودنتال رنج می برند. اگر شدید شود دندان های شما از جای خود شروع به حرکت می کنند. التهاب ناشی از ساکن شدن باکتری در حفره دهان است ، بنابراین بهترین راه برای جلوگیری از التهاب لثه ، بیرون انداختن آن باکتری است!

عسل را با آب مخلوط کنید و آنزیمی در عسل به نام گلوکز اکسیداز باعث تولید پراکسید هیدروژن (ضد عفونی کننده) می شود. تولید پراکسید هیدروژن دلیل اصلی فعالیت ضد میکروبی آن است. با مقابله با باکتری ها ، عسل میزان اسید تولید شده را کاهش می دهد. پس از آن باکتری ها دیگر نمی توانند دکستران ، جز پلاک های دندانی تولید کنند.

عسل می تواند از پوسیدگی دندان جلوگیری کند

دکستران پلی ساکاریدی است که باکتری ها به منظور چسبیدن بر روی دندان تولید می کنند. تحقیقات دکتر پیتر سی مولان از دانشگاه وایکاتو ، نیوزیلند نشان داد که انواع خاصی از عسل به دلیل قدرت ضد میکروبی در جلوگیری از حفره ها مفید است. می توانید عسل را مستقیماً در محل التهاب یا عفونت دهان قرار دهید. خواص ضد باکتریایی عسل در تخلیه باکتری های بد تأثیرگذار است.

نتیجه گیری

خواص عسل برای بدن و سلامت دندان شما شگفت انگیز است. اما اطمینان حاصل کنید که طبیعی ترین نوع عسل را تهیه نمایید که به هیچ وجه پردازش یا تصفیه نشده است.