فواید خمیر دندان ذغالی فعال برای دندانها

خمیردندان ذغالی

فواید خمیر دندان ذغالی فعال برای دندانها

فواید خمیر دندان ذغالی فعال برای دندانها 800 533 محصولات دهان و دندان بنسر

فواید خمیر دندان ذغالی فعال برای دندانها

شاید متوجه شده باشید که اکنون بسیاری از محصولات بهداشتی و آرایشی دارای ذغال چوب هستند. از خمیر دندان های ذغالی گرفته تا ماسک های ذغالی صورت ، محصولات مختلفی در دسترس شماست. می توانید مجموعه ای از محصولات مراقبت از دندان حاوی ذغال چوب از جمله خمیر دندان و پودر دندان و همچنین محصولات پوستی را کشف کنید. اگر به دنبال روش های جدید برای سلامت دندان و دهان خود هستید ، محصولات دندان ذغالی می تواند همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. فواید ذغال چوب برای سلامتی به این معنی است که برای چندین هدف بهداشتی و آرایشی محبوب شده است.

همچنین می توانید از استفاده از محصولات دندانپزشکی که به طور خاص برای استفاده در محصولات ذغالی طراحی شده اند ، بهره مند شوید. استفاده از مسواک مناسب ، نخ دندان و تمیز کننده زبان می تواند به شما کمک کند تا از خمیر دندان ذغالی خود بیشتر بهره ببرید.

مزایای ذغال چوب برای دندان های شما چیست؟

چرا باید از ذغال برای حفظ سلامت و ظاهر دندان های خود استفاده کنید؟ شاید شنیده باشید که ذغال چوب خاصیت سفید کنندگی دندان دارد. ذغال فعال که نوعی ذغال است که در محصولات دندانی و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد ، دارای خواص ضد باکتری است. این می تواند به شما کمک کند تا دندان های شما با پاک کردن پلاک و لکه ها تمیزتر به نظر برسند. برای از بین بردن لکه های ناشی از غذا و نوشیدنی مانند قهوه ، چای و شراب قرمز و همچنین سیگار کشیدن ممکن است از خمیر دندان ذغالی یا مسواک زغالی استفاده کنید.

ذغال چوب همچنین برای پوست شما فوایدی دارد که به از بین بردن ناخالصی ها کمک می کند و باعث زیبایی و زیبایی پوست می شود. می توانید ماسک صورت ، شستشوی صورت ، شامپو ، صابون ذغالی و سایر محصولات بهداشتی و آرایشی را پیدا کنید که برای بهبود پوست و مو شما طراحی شده اند. برخی از محصولات ذغالی برای تمیز کردن ، کمک به از بین بردن رسوبات از محصولات دیگر و افزودن حجم به موهای شما ، در نظر گرفته شده اند.

درباره ذغال فعال

ذغال فعال نوعی ذغال است که در محصولات دندانپزشکی و زیبایی پیدا خواهید کرد. اگرچه ذغال چوب ممکن است شما را به فکر آجرهایی که در کباب خود استفاده می کنید ، کند ، اما شما نمی خواهید از آن نوع ذغال روی دندان یا پوست استفاده کنید. زغال فعال هنگامی ایجاد می شود که زغال چوب با یک گاز گرم شود. این باعث می شود که ذغال چوب منبسط شود و منافذ ایجاد شود. این منافذ پوستی هستند که به از بین بردن سموم و مواد ناخواسته از دندان و پوست کمک می کنند.

سالهاست که مردم از ذغال چوب برای تمیز کردن دندان استفاده می کنند. رومی ها از زغال برای تمیز کردن دندان های خود استفاده می کردند و دستورالعمل خمیر دندان در قرن نوزدهم حاوی پودر زغال چوب نیز بود. در طی ده سال گذشته یا بیشتر از گذشته محصولات دندانپزشکی ذغال به محبوبیت بیشتری رسیده اند و در حال حاضر به ویژه مرسوم هستند.

محصولات ذغالی کربن اکتیو بنسرنحوه استفاده از محصولات دندانی و زیبایی زغال چوب

اگر می خواهید از خمیر دندان ذغالی ، پودر دندان ، نخ دندان یا یک محصول دندان زغالی دیگر استفاده کنید ، آنها می توانند مزایای زیادی به شما بدهند. گزینه های مختلفی در دسترس است ، بسیاری از آنها دارای مواد مفید دیگری نیز هستند و یا موادی را که ممکن است نخواهید مانند فلوراید را کنار می گذارند. با این حال ، اگر می دانید که مستعد پوسیدگی دندان هستید ، باید اطمینان حاصل کنید که از خمیر دندانهای حاوی فلوراید معمولی نیز استفاده می کنید.

همچنین داشتن محصولات دندانپزشکی که از محصولات زغالی شما تعریف می کنند بسیار مفید است. طیف وسیعی از محصولات ما با مضامین ذغال برای استفاده با خمیر دندانهای ذغال فعال و سایر محصولات حاوی زغال برای دندانها ایده آل است. ما یک مسواک ، نخ دندان و پاک کننده زبان داریم که به شما کمک می کند از محصولات زغال فعال که انتخاب می کنید بیشترین بهره را ببرید.

اگرچه ممکن است به نظر برسد که خمیردندان سیاه مزه یا حس خوبی ندارد ، اما اینطور نیست که احتمالاً تصور کنید. قوام آن مشابه بی کربنات سودا است و بسیاری از خمیر دندانهای زغالی با نعناع یا طعم های دیگر طعم دار می شوند.

برای سایر مزایای بهداشتی از محصولات زغالی استفاده کنید

سایر محصولات زیبایی ذغالی می توانند به شما در داشتن ظاهر و احساس خوب کمک کنند. ماسک های زغالی صورت برای سم زدایی به پوست شما طراحی شده اند و با ایجاد ناخالصی ها پوستی تمیز و نرم به شما می دهند. زغال فعال همچنین می تواند به شما کمک کند تا با استفاده از طیف وسیعی از محصولات موجود از جمله صابون ها ، پاک کننده ها و نوارهای منافذ ، پوست چرب را کنترل کنید. برای از بین بردن رسوبات و ناخالصی ها برای حجم بیشتر در قفل های خود می توانید از محصولات زغالی فعال مو استفاده کنید. از زغال چوب می توان حتی برای تسکین گزش ها و یا برای درمان جوش های کوچک و کوفتگی استفاده کرد.