مزایای زغال کربن اکتیو برای دندان های شما چیست؟

مزایای زغال کربن اکتیو برای دندان های شما چیست؟

مزایای زغال کربن اکتیو برای دندان های شما چیست؟ 150 150 محصولات دهان و دندان بنسر

مزایای زغال کربن اکتیو برای دندان های شما چیست؟

چرا باید از زغال کربن اکتیو برای حفظ سلامت و ظاهر دندان های خود استفاده کنید؟ شاید شنیده باشید که زغال کربن اکتیو خاصیت سفید کنندگی دندان دارد. زغال فعال که نوعی زغال است که در محصولات دندانی و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد دارای خاصیت ضد باکتری است.

این می تواند به شما کمک کند تا دندان های شما با پاک کردن پلاک و لکه ها تمیزتر به نظر برسند. برای از بین بردن لکه های ناشی از غذا و نوشیدنی مانند قهوه ، چای و شراب قرمز و همچنین سیگار کشیدن ممکن است از خمیر دندان ذغالی یا مسواک زغالی استفاده کنید.

زغال کربن اکتیو همچنین مزایایی برای پوست شما دارد ، به از بین بردن ناخالصی ها کمک می کند و باعث زیبایی و زیبایی پوست می شود. می توانید ماسک صورت ، شستشوی صورت ، شامپو ، صابون و سایر محصولات بهداشتی و آرایشی را پیدا کنید که برای بهبود پوست و مو شما طراحی شده اند. برخی از محصولات زغالی برای تمیز کردن ، افزودن حجم به موهای شما ، در نظر گرفته شده اند.

زغال کربن اکتیو

نحوه استفاده از محصولات دندانی و زیبایی زغال کربن اکتیو

اگر می خواهید از خمیر دندانهای زغالی ، دهانشویه ، نخ دندان یا یک محصول دندان زغالی دیگر استفاده کنید ، آنها می توانند مزایای زیادی به شما بدهند.

گزینه های مختلفی در دسترس است که در بسیاری از آنها مواد مفید دیگری نیز وجود دارد و یا موادی را که ممکن است نخواهید مانند فلوراید را کنار می گذارد. با این حال ، اگر می دانید که مستعد پوسیدگی دندان هستید ، باید مطمئن شوید که از خمیر دندانهای حاوی فلوراید معمولی نیز استفاده می کنید.

طیف وسیعی از محصولات ما با مضامین ذغال برای استفاده با خمیر دندانهای ذغال فعال و سایر محصولات حاوی زغال برای دندانها ایده آل است.