راهنمای انتخاب خمیردندان مناسب

خمیردندان زغالی

راهنمای انتخاب خمیردندان مناسب

راهنمای انتخاب خمیردندان مناسب 1200 801 محصولات دهان و دندان بنسر

راهنمای انتخاب خمیردندان مناسب :

مسواک زدن یک روال مهم روزانه بهداشت دهان و دندان است (و اگر اینطور نیست ، باید باشد!) و خمیردندان مورد استفاده شما می تواند در بهداشت دهان و دندان شما تغییر ایجاد کند. اما با وجود گزینه های بسیار زیاد ، چگونه تصمیم می گیرید که کدام خمیر دندان برای شما مناسب است؟ اگر هنگام خیره شدن به راهرویی از مارک های خمیر دندان رنگ از رخساره برفت  ، این مقاله برای شما مناسب است.

آیا اهمیت دارد از چه خمیردندان استفاده کنید؟

بلی مهم است ! همه خمیردندان ها یکسان ایجاد نمی شوند. در حالی که هنگام انتخاب خمیردندان می توانید به دنبال شخصی سازی زیادی باشید ، دو نکته اساسی وجود دارد که ما به شما توصیه می کنیم به آنها توجه کنید. اول از همه ، ما خمیردندان با مهر و موم وزارت بهداشت را بر روی آن توصیه می کنیم. در مرحله دوم ، مطمئن شوید که خمیردندان حاوی فلوراید است. هر خمیردندان دارای مهر و موم بهداشت باید حاوی فلوراید باشد ، اما بسته بندی را مجدداً بررسی کنید تا از وجود آن مطمئن شوید. هنگام مبارزه با حفره ها ، تقویت مینای دندان و حفظ سلامت دندان ها ، فلوراید یک عنصر کلیدی است.

آیا پرداخت هزینه بیشتر برای خمیر دندان های خارجی ارزش دارد؟

اگر مانند اکثر مردم هستید ، احتمالاً همان خمیردندان با قیمت متوسط ​​را که سالها خریداری کرده اید انتخاب کنید. اما آیا می توان در خمیردندان های گران قیمت خارجی با همه ادعاهای فانتزی چیزی بدست آورد؟ پاسخ کوتاه این است: واقعاً نه.

یک مطالعه استرالیایی 17 مورد از محبوب ترین خمیردندان های این کشور را مورد بررسی قرار داد و دریافت که علی رغم قیمت های متفاوت ، اکثر آنها همان کار سفید کردن دندان ها را انجام می دهند. در حقیقت ، اکثر مارک ها (قیمت آنها از 1.27 دلار تا 8 دلار) تقریباً از مواد تشکیل دهنده یکسانی برخوردار بودند. اکثر دندانپزشکان معتقدند که سرمایه گذاری روی یک مسواک با کیفیت بهتر از هزینه کردن برای خمیردندان های گران قیمت است.

اگر دندانهای حساسی دارم چه کنم؟

اگر دندانهای حساسی دارید ، باید بررسی کنید که آیا بسته بندی خمیر دندان حاوی نیترات پتاسیم یا کلرید استرانسیوم است یا خیر. این دو ماده می تواند به کاهش ناراحتی برای مسواک زدن دندان های حساس کمک کند.

بهترین خمیر دندان برای حساسیت

خمیردندان مناسب دندان های حساس بنسر . از بین همه خمیردندان های موجود ، این خمیردندان کمترین سایندگی را دارد ، به این معنی که برای کسانی که دندان های حساس دارند ، این خمیر دندان بر مینای نازک شما ملایم خواهد بود. همچنین حاوی نیترات پتاسیم فوق است.

بهترین خمیر دندان سفید کنندهخمیردندان ذغالی

بسیاری از مارک های خمیردندان ادعا می کنند که سفید کننده هستند ، اما تعداد کمی از آنها در واقع کارهای زیادی انجام می دهند. وقتی صحبت از یافتن یک خمیر دندان سفید کننده می شود ، باید مطمئن شوید که گزینه ای را پیدا می کنید که منجر به افزایش حساسیت دندان نشود.

بهترین خمیردندان برای سفید کردن: خمیر دندان ذغالی کربن اکتیو بنسر بهترین خمیر دندان سفید کننده است. این خمیر دندان به علت داشتن سطح ويژه، تخلخل بالا به سفید شدن دندان ها و از بین بردن لکه های سطح کمک می کند.

وقتی در مورد گزینه های سفید کردن دندان صحبت می کنید ، “این مهم است که بدانید تفاوت بین سفید کردن شیمیایی دندان ها و سفید کردن مکانیکی دندان ها وجود دارد. در سفید کردن شیمیایی دندان ها از مواد شیمیایی برای از بین بردن لکه های داخلی یا عمیق تر استفاده می شود و در سفید کردن مکانیکی دندان ها از مواد ساینده ای استفاده می شود که به خمیر دندان اضافه می شوند تا لکه های خارجی یا سطحی از بین بروند.

 لکه های بیرونی به تغییر رنگی که بسیاری از ما از عوامل مختلف شیوه زندگی مانند “سیگار کشیدن و خوردن غذاهای رنگی یا نوشیدن چیزهایی که دندان ها را لکه دار می کند مانند قهوه ، چای” اشاره می کند. “این نوع لکه ها با سفید کردن مکانیکی دندان ها بهتر درمان می شوند.”

 چسبندگی طبیعی ذغال فعال باعث می شود تا با عوامل رنگ آمیزی سطح مانند قهوه ، چای ، شراب و پلاک متصل شود و آنها را از روی دندان ها حذف کند. با این حال ، فواید دندان زغال فعال در از بین بردن لکه های سطحی متوقف می شود.

مزایای استفاده از خمیردندان زغالی چیست؟

  1. در از بین بردن لکه های سطحی ناشی از برخی غذاها و نوشیدنی ها مثر هستند.
  2. راهی آسان و مقرون به صرفه برای سفید کردن دندان ها بدون نیاز به درمان جداگانه ارائه می دهند.
  3. مکمل خوبی برای روال معمول دندانپزشکی شما هستند.
  4. جایگزینی را برای افرادی با دندانهای حساس که نمی توانند مواد روشن کننده مانند پراکسید هیدروژن را تحمل کنند.