خواص ماست برای دندان

خواص ماست برای دندان

خواص ماست برای دندان

خواص ماست برای دندان 400 250 محصولات دهان و دندان بنسر

خواص ماست برای دندان

ماست یک غذای فوق العاده برای دندان است. ماست بیش از هر زمان دیگری به عنوان یک انتخاب سالم برای کسانی که می خواهند برای رژیم غذایی خود مکمل عالی داشته باشند . چندین مطالعه معتبر طی چند سال اخیر به طور مداوم نشان داده است که ماست اثراتی فراتر ازتاثیر بر سلامت دستگاه گوارش دارد. در اینجا چند روش هیجان انگیز وجود دارد که ماست می تواند به شما در لبخند زدن کمک کند:

ماست به لثه کمک می کند

یک مطالعه ژاپنی بر روی 1000 بزرگسال نشان داد که سالم ترین لثه در کسانی که بیشترین ماست را مصرف کرده اند وجود دارد. پروبیوتیک ها ، “باکتری های خوب” موجود در ماست دلیل احتمالی هستند زیرا به کاهش رشد حفره های باکتری کمک می  کنند. لثه های سالم برای سلامت کلی شما ضروری هستند زیرا بیماری لثه می تواند شما را در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به طیف وسیعی از عوارض از جمله بیماری قلبی قرار دهد.

ماست دندان ها را تقویت می کند

ماست سرشار از کلسیم است که به استحکام دندان ها کمک می کند. کلسیم با حفظ تراکم استخوان های اسکلتی شما کار می کند. به همین دلیل ، کودکان به ویژه از کلسیم موجود در ماست بهره مند می شوند. هنگامی که دندان های دائمی ظاهر می شوند ، کلسیم با استحکام مینای دندان به جلوگیری از پوسیدگی دندان کمک می کند.

ماست با بوی بد دهان مقابله می کند

محققان کشف کرده اند که خوردن شش اونس ماست در هر روز بوی بد دهان را کاهش می دهد و باعث ایجاد ترکیباتی مانند سولفید هیدروژن می شود. به نظر می رسد که پروبیوتیک های موجود در ماست به کنترل باکتری های “بدبو” کمک می کنند.

ماست باعث اسیدی شدن دهان می شود

باکتری های ایجاد کننده حفره دهان اسیدی را دوست دارند. ماست با تعادل سطح PH دهان و ایجاد مکانی کمتر مهمان نواز برای رشد باکتری ها ، این مسئله را مقابله می کند.

بهترین ماست برای سلامت دندان شما ساده و بدون قند است. ماست های یونانی گزینه بهتری هستند زیرا اغلب حاوی بالاترین میزان پروبیوتیک هستند. اگر شما یا فرزندانتان میل به افزودن شیرینی به ماست خود دارید ، ممکن است با کمبود مقدار کمی میوه تازه یا یک شیرین کننده طبیعی انتخاب کنید