خمیر دندان بدون فلوراید : آیا بهتر از خمیردندان فلوراید دار است؟!

خمیر دندان بنسر

خمیر دندان بدون فلوراید : آیا بهتر از خمیردندان فلوراید دار است؟!

خمیر دندان بدون فلوراید : آیا بهتر از خمیردندان فلوراید دار است؟! 1640 858 محصولات دهان و دندان بنسر

خمیر دندان بدون فلوراید : آیا بهتر از خمیردندان فلوراید دار است؟!

مسواک زدن دندان ها یک اتفاق روزمره است، اما آیا می دانستید که خمیر دندانی که استفاده می کنید می تواند به دندان های شما آسیب برساند؟ اکثر برندهای خمیردندان که استفاده می کنیم حاوی فلوراید هستند. فلوراید یک ماده معدنی طبیعی است که در استخوان ها و دندان ها یافت می شود. فلوراید در جاهای دیگر مانند آب، خاک، گیاهان و هوایی که تنفس می کنیم نیز یافت می شود.

علاوه بر این، فلوراید همیشه در خمیر دندان، دهانشویه و سایر مکمل های خوراکی که روزانه استفاده می کنید وجود دارد. فلوراید که برای تقویت مینای دندان شما نیز استفاده می شود، از بسیاری جهات مفید است. هنگامی که به طور منظم استفاده می شود، به جلوگیری از حفره هایی که می توانند روی سطح دندان شما ظاهر شوند، کمک می کند. هنگامی که از فلوراید به صورت روزانه استفاده می کنید، سلامت کلی دندان شما بهبود می یابد.

خمیر دندان بدون فلوراید : بهتر از خمیردندان فلوراید دار است؟

اما، برخی از برندهای خمیردندان در واقع خمیردندان بدون فلوراید دارند که بسیاری از مشتریان به دلایل زیادی به سمت آن جذب می شوند.ما اینجا هستیم تا مزایای استفاده از خمیردندان حاوی فلوراید را بر خلاف خمیردندان بدون فلوراید به شما بگوییم.

فواید خمیردندان فلوراید در مقابل خمیر دندان بدون فلوراید

بدن شما فلورایدی را که در آب می نوشید جذب می کند. تنها دلیل نگرانی این است که در واقع خمیر دندانی را که استفاده می کنید بیشتر از حد معمول و چندین باره بخورید. این می تواند منجر به مسمومیت با فلوراید شود .به غیر از آن، فلوراید برای استفاده کاملا بی خطر است.

مزایای استفاده از فلوراید بسیار بیشتر از هر چیز دیگری است.استفاده از خمیردندان حاوی فلوراید بهترین راه برای جلوگیری از پوسیدگی دندان است.

فلوراید می تواند مواد معدنی متعددی مانند کلسیم را نیز به طور مثبت به دندان های شما جذب کند. این همچنین به آن‌ها کمک می‌کند تا بسیار قوی‌تر شوند، زیرا عامل اصلی استخوان‌ها و دندان‌های قوی‌تر است.

در نهایت، فلوراید به استحکام دندان‌های شما کمک می‌کند، که همچنین شانس محافظت در برابر پوسیدگی را دو برابر می‌کند.

ترجمه و ویرایش شده از مقاله : Pros and Cons of Fluoride vs Fluoride-Free toothpaste