تفاوت بین خمیردندان کودک و بزرگسالان

تفاوت بین خمیردندان کودک و بزرگسالان

تفاوت بین خمیردندان کودک و بزرگسالان

تفاوت بین خمیردندان کودک و بزرگسالان 275 183 محصولات دهان و دندان بنسر

تفاوت بین خمیردندان کودک و بزرگسالان :

محتوای فلوراید

فلوراید به بازیابی مواد معدنی از دست رفته در مینای دندان کمک می کند و همچنین به مبارزه با باکتری های مضر کمک می کند. فلوراید یک ماده رایج در خمیردندان کودکان و بزرگسالان است ، اما مقدار آن در هر نوع خمیردندان متفاوت است. کودک شما به خمیر دندان با محتوای فلوراید مناسب سن و نیازهای او نیاز دارد.

بلعیدن بی خطر

خمیر دندان کودکان به گونه ای فرموله شده است که بلعیدن آنها بی خطر است. این بدان معنا نیست که بچه ها می توانند خمیر دندان خود را قورت دهند. با این حال ، اگر مقدار کمی مصرف کنند مضر نخواهد بود. کودکان زیر 6 سال هنوز قادر به تف کردن نیستند. به همین دلیل آنها باید از خمیردندان مخصوص خود استفاده کنند. از سوی دیگر ، والدین باید هنگام مسواک زدن بر بچه های کوچک خود نظارت داشته باشند.

سطح سایندگی

خمیردندان کودک

خمیر دندان به اندازه ای ساینده ساخته شده است که به طور موثر سطوح دندان ها را تمیز می کند. با این حال ، خمیر دندان کودکان سایندگی کمتری نسبت به خمیردندان بزرگسال دارد.

طعم و رنگ

از آنجا که کودکان از نعناع خوششان نمی آید ، خمیردندان کودکان نیز در طعم های مختلف تهیه می شود. خمیر دندان را در طعم میوه ها و رنگ های مختلف نیز خواهید یافت. حتی بسته بندی برای کاربران کوچک بسیار جذاب است. اگر طرفدار خمیردندان با طعم نعناع نیستید ، می توانید از خمیردندان کودکان نیز استفاده کنید.

آیا استفاده از خمیردندان کودک بی خطر است؟

بله ، استفاده از خمیردندان کودک ایمن است.با این حال ، بهتر است از خمیردندان هایی استفاده کنید که نیازهای بهداشت دهان و دندان شما را برآورده کند.

به عنوان مثال ، اگر نگران درخشندگی دندان های خود هستید ، می توانید از خمیردندان سفید کننده دندان استفاده کنید. اگر اغلب حساسیت دندان را تجربه می کنید ، می توانید یک خمیر دندان را انتخاب کنید که حساسیت را تسکین می دهد.

خمیردندان کودک بنسر با میزان فلوراید و سایندگی مناسب کودکان عزیز شما فرموله شده است علاوه بر آن ، طعم و ژله ای بودن باعث رغبت بیشتر کودکان به مسواک زدن می شود.