تاثیرات مضر قهوه بر دندان های شما

درمان دندان حساس با بنسر

تاثیرات مضر قهوه بر دندان های شما

تاثیرات مضر قهوه بر دندان های شما 640 480 محصولات دهان و دندان بنسر

تاثیرات مضر قهوه بر دندان های شما

قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی هایی است که صبح ها مصرف می شود. قهوه سطح انرژی را افزایش می دهد ، می تواند هوشیاری ذهنی را افزایش دهد و کم و بیش به “بیدار شدن” افراد کمک می کند. همه می دانند که مصرف کافئین در دوزهای زیاد در طول زمان برای سلامت کلی ما مضر است. علاوه بر این ، مهم است بدانید که نوشیدن بیش از حد قهوه می تواند صدمات زیادی به دندان های شما وارد کند. مطالعات متعدد نشان می دهد که کافئین تأثیرات منفی زیادی بر سلامت دهان و دندان دارد. این بدان معناست که برای حفظ سلامت دندان های خود باید نوشیدنی هایی که حاوی مقادیر زیادی کافئین هستند را کاهش دهید. ما در این پست ، ما به خوانندگان خواهیم گفت که چگونه قهوه می تواند بر سلامت دندان های آنها تأثیر بگذارد!

قهوه می تواند باعث ایجاد لکه روی دندان شما شود

قهوه یک نوشیدنی تیره رنگ است که می تواند لکه هایی روی دندان های شما ایجاد کند. بنابراین ، اگر قهوه را به مقدار زیاد بنوشید ، ممکن است به مرور زمان رنگ دندان های شما تغییر کند. محدود کردن میزان مصرف کافئین روزانه و همچنین مراجعه به دندانپزشک برای معاینه و تمیز کردن منظم برای کاهش لکه های دندان و جلوگیری از تغییر رنگ دندان در طول زمان بسیار مهم است.

قهوه ممکن است به مینای دندان آسیب برساند

لازم به ذکر است که قهوه یک نوشیدنی بسیار اسیدی است. بنابراین ، نوشیدن زیاد قهوه می تواند به مینای دندان آسیب برساند. برای جلوگیری از فرسایش مینای دندان و سایر مشکلات دندانی ، به دوستداران قهوه خور توصیه می شود که دندان های خود را مسواک زده و بلافاصله پس از نوشیدن قهوه و سایر نوشیدنی هایی که دارای اسید زیاد هستند ، دهان خود را با آب بشویید تا بقایای اسیدی را از بین ببرد و به نوبه خود ، آسیب های ناشی از آن را کاهش دهد.

نوشیدن زیاد قهوه باعث بوی بد دهان می شود

ارتباط مستقیمی بین نوشیدن مقدار زیادی قهوه و آسیب مینای دندان وجود دارد. واقعیت این است که نوشیدن زیاد قهوه هر روز بزاق دهان شما را به میزان چشمگیری کاهش می دهد. کمبود بزاق منجر به رشد سریع باکتری ها می شود. بنابراین ، مشکل خشکی دهان می تواند منجر به بوی بد دهان شود. به همین دلیل ، دندانپزشکان به دوستداران قهوه توصیه می کنند که پس از نوشیدن قهوه آدامس بدون قند بجویند. با این کار می توانید نفس خود را در مقابل “تنفس قهوه” بدنام طولانی تر نگه دارید.

قهوه یکی از نوشیدنی هایی است که بر سلامت دهان و دندان تأثیر منفی می گذارد.خمیر دندان ذغالی کربن اکتیو سفید کننده

خمیر دندان ذغالی کربن اکتیو سفید کننده بنسر به صورت علمی فرموله شده و برای مبارزه با بوی بد دهان ساخته شده است. اين محصول حاوی کربن فعال با بالاترين حد سفيد­کنندگی بوده و به عنوان تميزکننده ­ای کامل باعث حذف گسترده لکه های مواد غذایی مانند چای ، قهوه، لکه های ناشی از مصرف دخانيات و … می ­شود.

پودر کربن فعال خوراکی به علت داشتن سطح ويژه، تخلخل بالا، پوک و منفذی بودن، دارای ظرفيت جذب بالا بوده که می­تواند ذرات ريز و رنگ­های خوراکی را به خود جذب کرده و با عمل مسواک زدن از حفره دهانی خارج نمايد.

Harmful Effects of Coffee on Your Teeth