آیا از دهانشویه مناسب استفاده می کنید؟

دهانشویه دندان های حساس بنسر

آیا از دهانشویه مناسب استفاده می کنید؟

آیا از دهانشویه مناسب استفاده می کنید؟ 1691 1127 محصولات دهان و دندان بنسر

انتخاب دهانشویه مناسب

اگرچه مارک ها و انواع مختلفی از دهانشویه موجود است ، اما اکثر آنها در یکی از دو دسته کلی که توسط وزارت بهداشت شناخته شده است قرار می گیرند: لوازم آرایشی و درمانی. دهانشویه های آرایشی فقط علائم را درمان می کنند ، مانند از بین بردن بوی بد دهان. هدف دهان شویه های درمانی درمان علت مشکل است. دهانشویه های  فلوراید برای تقویت مینای دندان و جلوگیری از ایجاد حفره طراحی شده اند. دهانشویه های ضد باکتریایی و ضد عفونی کننده باکتری های بو و بیماری زا را در دهان شما از بین می برند و گزینه های ضد عفونی کننده معمولاً محتوای الکل بالاتری دارند. ما می توانیم به شما در درک بهتر تفاوت و یافتن دهانشویه مناسب برای نیازهای خاص شما کمک کنیم.

آیا باید از دهانشویه استفاده کنم؟

اگرچه دهانشویه جایگزین قابل قبولی برای مسواک زدن و نخ دندان کشیدن معمولی نیست ، اما می تواند یک ابزار مفید برای تمیز نگه داشتن دهان شما در طول روز باشد. استفاده از دهانشویه بعد از خوردن غذا می تواند به دفع و از بین رفتن هر غذایی که ممکن است در دندان شما گیر کرده باشد کمک کند و هر گونه بویی را که ممکن است بر تنفس شما بماند پنهان کند.

نکاتی در مورد روتین دهانشویه شما

به طور کلی ، شما می خواهید از دهانشویه بعد از نخ دندان ، مسواک زدن و شستن دهان خود استفاده کنید. دهانشویه را به مدت 30-60 ثانیه در دهان بچرخانید و حداقل 30 دقیقه پس از آن از شستشو ، خوردن و آشامیدن خودداری کنید تا زمان کار دهانشویه به شما داده شود.

عوارض جانبی دهانشویه

در صورت استفاده صحیح ، حداقل خطرات مربوط به دهانشویه وجود دارد. بسیاری از دهانشویه ها حاوی الکل هستند که می تواند باعث احساس سوزش در دهان شما شود. اگر این حساسیت مدت ها بعد از استفاده ادامه پیدا کرد یا با گذشت زمان افزایش یافت ، پیشنهاد ما استفاده از دهانشویه های بدون الکل بنسر می باشد.

دهانشویه می تواند یک ابزار مفید برای هر کسی باشد. این که آیا شما به دنبال مبارزه با بوی بد دهان هستید یا از دهان خود در برابر پوسیدگی دندان یا بیماری لثه محافظت می کنید ، مجموعه وسیعی از دهانشویه های موجود به این معنی است که برای همه گزینه ای وجود دارد.

دهانشویه دندان های حساس بنسردهانشویه مخصوص دندان های حساس بنسر

دهانشویه دندان های حساس بنسر به دلیل داشتن سوربیتول و پتاسیم نیترات و گلیسیرین در کنار خمیردندان و نخ دندان، از دندان ها محافظت نموده و پلاک و میکروب ها را از بین می برد. مینای دندان را تقویت نموده و احتمال پوسیدگی دندان ها را به شدت کاهش می دهد.

محیط دهان را ضدعفونی می نماید و باعث تسکین درد دندان حاصل از سرما و گرما، تقویت دندان و مینای آن  و جلوگیری از پوسیدگی دندان ها می شود.

منبع مقاله