تاثیر خمیردندان بر جوش

تاثیر خمیردندان بر جوش

تاثیر خمیردندان بر جوش 150 150 محصولات دهان و دندان بنسر

شما قبل از خواب صورت خود را می شوید و یکباره رشد جوش قرمز را مشاهده می کنید. چه کاری باید انجام داد؟

ممکن است شایعات این باور را برای شما داشته باشد که آغشته کردن چند نقطه خمیردندان به پاک شدن آن در طول شب کمک می کند. اما ، گرچه درست است که چندین ماده موجود در خمیردندان در خشک شدن جوش بر روی پوست موثر هستند و ممکن است به کوچک شدن جوش شما کمک کنند ، اما این داروی خانگی برای از بین بردن جوش بی خطر نیست.

علت پیدایش باور غلط استفاده از خمیر دندان

بسیاری از فرمول های خمیردندان حاوی ماده ای شیمیایی به نام تریکلوزان Triclosan بودند که می تواند برای از بین بردن باکتری های ایجاد کننده و بدتر کننده شکستگی دندان مفید باشد.

برخی از موادی که معمولاً در خمیردندان یافت می شوند ، مانند جوش شیرین ، الکل و پراکسید هیدروژن ، خشک کننده باکتری هستند  ، که می تواند به کوچک شدن ذرات کمک کند.

به گفته دکتر Tsippora Shainhouse ، متخصص پوست  ، منتول موجود در خمیردندان می تواند به طور موقت درد و تورم جوش را کاهش دهد.

اطلاعات منسوخ شده
اول از همه ، بیشتر شرکت ها دیگر از تریکلوزان در فرمول های خمیردندان خود استفاده نمی کنند. طبق اطلاعات اداره غذا و داروی ایالات متحده ، برخی آزمایشات نشان می دهد که تریکلوزان می تواند بر هورمونهای تیروئید تأثیر منفی بگذارد. بنابراین حتی اگر خمیردندان پیدا کنید که هنوز حاوی این ماده شیمیایی باشد ، ممکن است استفاده از آن روی جوش ها ارزش خطر را نداشته باشد.

خمیر دندان می تواند برای پوست شما تحریک کننده باشد
به یاد داشته باشید ، خمیردندان برای دندان های شما ساخته شده است ، نه برای سطح حساس صورت شما. بنابراین ، اگرچه قدرت مواد شیمیایی موجود در خمیردندان برای سفید کردن دندان شما بی خطر است ، اما می توانند برای پوست شما بسیار قوی باشند. Shainhouse می گوید: “خمیردندان دارای PH پایه [سطح] است و می تواند پوست سالم را که دارای PH طبیعی اسیدی است تحریک کند.” برطرف کردن PH با جوش شیرین بیش از حد می تواند منجر به جوش و سوزش شود.

سدیم لوریل سولفات ، ماده دیگری که غالباً در خمیردندان یافت می شود ، ممکن است خیلی خشن باشد که در لکه ها استفاده شود. شناخته شده است که بسته به حساسیت شما پوست را تحریک می کند.

استفاده بیش از حد از محصول ممکن است نتیجه معکوس دهدخمیردندان
حتی اگر بتوانید از تحریک جلوگیری کنید ، ممکن است واکنش های بد دیگری نیز وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر پوست شما از استفاده از خمیر دندان خیلی خشک شود ، این می تواند باعث آکنه بیشتر شود.

محصولات خاص آکنه
شین هاوس توصیه می کند برای پیشگیری و درمان آکنه از محصولات بدون نسخه استفاده کنید. اینها معمولاً حاوی اسید سالیسیلیک ، پراکسید بنزوئیل و رتینوئیدهای موضعی هستند. شما می توانید محصولات را در داروخانه محلی خود به صورت زیر پیدا کنید:

شستشوی صورت
مرطوب کننده ها
ماسکهمچنین می توانید درمان های بدون نسخه پزشک را انجام دهید که می توانید جوش موجود را بمالید.

سایر درمان های خانگی
خبرهای خوبی برای دوستداران درمان های طبیعی و خانگی وجود دارد. اگر طرفدار روغنهای اساسی هستید ، ممکن است از قبل یک بطری روغن درخت چای داشته باشید و  بصورت طبیعی جوش خود را درمان کنید

فراموش نکنید خمیردندان محصولی است که به صورت تخصصی برای زیبایی و سلامت دهان و دندان شما تولید شده است.

منبع مقاله کلیک کنید