تهران - خیابان ولیعصر - خیابان مهری - انتهای خیابان امان پور - کوچه یکم - پلاک 16 _ تلفن : 02126293503

ستون کناری سمت چپ

راه های بالا برای رسیدن به بهداشت دهان و دندان

راه های بالا برای رسیدن به بهداشت دهان و دندان

سلامت دهان فقط در مورد لبخند روشن و دندانهای درست نیست. حتی وقتی که دندان ها بدون حفره هستند، این بدان معنا نیست که فرد از بیماری های لثه ایمنی دارد. از آنجایی که بیماری های لثه معمولا بی درد هستند، اکثر افراد اغلب به طور کامل نمی دانند که با سلامت لثه خود مشکل دارند.

در زیر برخی از راه هایی برای رسیدن به لثه های سالم است:

1. برای تمیز کردن دندانپزشکی منظم بروید

دندانپزشکان می توانند علائم بیماری های لثه را زمانی که بیمارانشان اطمینان می دهند که قرار ملاقات های منظم را تعیین می کنند شناسایی کنند. این بدان معنی است که اگر مسائلی وجود داشته باشد، آنها می توانند به راحتی قبل از اینکه جدی شوند، درمان شوند. تمیز کردن حرفه ای دندانپزشکی برای به روز رسانی تنها روش حذف پلاک و دندان است که یکی از عوامل اصلی برای سلامت دهان و دندان است. برای افرادی که از گینژیت رنج می برند، تمیز کردن دندان ها، نخ ریسی و مسواک زدن می تواند به عقب نشینی این بیماری کمک کند.

2. نخ ریسی

Flossing یک جزء بسیار مهمی از سلامت لثه است. این تکنیک در برداشتن غذا و پلاک کمک می کند که مسواک زدن دندان را از دست می دهد.

3. دندان ها را حداقل دو بار در روز بشویید

توصیه می شود بعد از هر وعده بعد از هر وعده، دندان ها را تمیز کنید، زیرا این کمک می کند که پلاک و مواد غذایی را بین لثه ها و دندان ها به دام بیندازید. همچنین مهم است که زبان را تمیز کنید، زیرا با باکتری ها مخفی شده است. برس دندان باید بتواند به آسانی داخل دهان قرار گیرد و بهتر است از یک برس نرم محکم استفاده کنید. برس های دندانی برقی یا باتری، بهترین گزینه برای کاهش پلاک و لثه هستند و نتایج بهتر را نسبت به مسواک زدن دستی ارائه می دهند. برس دندان یا سر مسواک بر روی نسخه الکتریکی باید حداقل یک بار در هر 3 ماه یکبار جایگزین شود.

4. سیگار نکش

سیگار کشیدن به طور قابل توجهی با شروع بیماری های مختلف لثه همراه است. این به این دلیل است که سیگار کشیدن سیستم ایمنی بدن را تضعیف می کند و باعث می شود که بدن برای مبارزه با عفونت های صمغی مشکل ساز باشد. علاوه بر این، سیگار کشیدن اغلب باعث می شود که دندان ها پس از آسیب رسیدن به لثه ها، بهبود پیدا کنند یا بهبود یابند.

5. با استفاده از دهانشوئی آرام

اکثر دهان و دندان ها می توانند به صورت غیرمستقیم به دست آیند و انواع درمانی می توانند در کاهش پلاک، کاهش یا جلوگیری از گینوییت و کاهش تارتار پیشرفت کنند. علاوه بر این، با استفاده از دهانشویه پس از هر وعده، بقایای و ذراتی از مواد غذایی که بعد از غذا در دهان باقی می مانند حذف می کنند. با این حال، دهانشویه به هیچ وجه جایگزین مسواک زدن و نخ ریسی نیست.

6. استفاده از خمیر دندان حاوی فلوراید

هنگامی که به خمیر دندان می آید، بیشتر فروشگاه ها دارای قفسه هایی هستند که با مارک های مختلف پر شده اند که اغلب ادعا می کنند دندان ها را سفید می کنند، نفس تازه تر کرده و گینویویت را کاهش می دهند. بهترین راه برای انتخاب خمیر دندان خوب این است که مطمئن شوید که حاوی فلوراید است و دارای "پذیرش پذیری" ADA است.

هنگامی که برای حفظ سلامتی دهان و دندان، مهم نیست که آیا ابتدا پوسته، نخ و یا برس است. همه چیز این است که این فرد از محصولات صحیح استفاده می کند و کار را درست انجام می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نخ دندان


نظر دادن

درباره ما

شرکت بهدیس تدبیر آتیه مفتخر است محصـولات آرایشـی و بهداشتی را با سالم ترین مواد اولیه گیاهی و مفید براي پوسـت ، مو و بدن عرضه نماید. شرکت بهدیس تدبیر آتیه  با شـــعار " بهترین ها براي مردم ایران زمین " همواره سعی در ارتقاء کیفیت محصـــولات خود و ارایه آنها با قیمت بسیار مناسب ، دارد .

            

چرا بنسر رضایتمندی مشتریان

85%

رضایت از کیفیت

91%

در دسترس بودن محصولات

88%

بسته بندی

77%

اطلاع رسانی

95%

فروش آنلاین

تماس

آدرس: تهران - خیابان ولیعصر - خیابان مهری - انتهای خیابان امان پور - کوچه یکم - پلاک 16 
تلفن : 02126293503
فکس: 02126293597
ایمیل: info@bencer.ir
 

عضویت در خبر نامه